CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

07 March, 2013

CARA DAPATKAN VOUCHER BR1M JIKA TERLEPAS TARIKH

Salam sejahtera kamu.....

Lama saya tak menulis di blog ini... bukan apa semenjak saya tukar BB saya dari post paid ke pre paid so cuma top up bila perlu saja dan data nya amatlah sikit u upload or download something jaaa dah abis data dia hehehehehhe agak frust!!!! tu yg aku malas nak tulis tu... anyway as usual terkeluar tajuk....

hari tu since aku dah pencen kan so aku gi laaa apply BR1M ni for myself. tunggu punya tunggu surat tak sampai sampai agak frust juga sebab my hubby masa tu ada project dia belah kl so kita org kejap lari balik bedong kejap kejap ada di kl haiya penat sampai keta pun rosak 2-3 kali... sekali hari tu surat sampai pada 28 hb tapi suruh collect on 26 hb camna tu? so kat voucher tu (yg ada no giliran dan tempat/tarikh nak amek) ada no pejabat persekutuan (caw alor setar) so aku kol kol tak dapat sampai lenguh... last last i took the initiative to go physically to the pejabat persekutuan alor setar yang terletak di zon c pejabat persekutuan itu. Pergi sana sekali depa kata voucher aku ada di ofis sg petani... sengal tul... kalau korang angkat kol kan senang takyah aku travel jauh sampai ke alor setar... so next day pi sg petani... dapat voucer ... try beratur sana sini sume penuh dan kena tunggu 1 hour ++ haish.... so aku gi maybank lagenda height... depa ni bagus sebab they took the initiative to open up a counter specifically for BR1M redemption so u takyah queue up long long time...i salute and like u MAYBANK LAGENDA HEIGHTS terbaik laaa service u olsss tak sampai few minutes dah dapat duit ternakan (huhuhuhuhu) masya'allah...

so conclusionnya adik adik, abg abg dan kakak kakak hatta makcik pakcik sekelian kalau korang terlepas tarikh jgn panik ... voucher uols akan di hantar ke pejabat persekutuan yang terdekat dgn uols so pergilah ke sana tanpa rasa segan dan silu huhuhuhuhuhu... mana yg surat tak sampai lagi tu uols boleh rayu kat pejabat persekutuan sebab voucher tu mmg sah sah print nama dan ic u so mungkin depa akan bagi laa nasib nasib hehehehehe

sekian terimakasih dari reporter tak bergaji

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP