CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 July, 2009

katil before and after ihiks....

Semalam after lunch and dropping me off kat ofis my hubby kata dia nak gi survey few products utk customers dia so takpelah suddenly dia sms kata on d way nak gi alor setar sebab kat sp takde yg menepati citarasa dia (sheeeesssshhhh cerewet giler my hubby nih) so dia tanya lagi nak kirim apa apa tak? aku kata takyahlah...(dia cam tak percaya la plak bini dia tak kirim apa apa isk isk isk ....) pehtu takpe laa kan so balik rumah dia still in alor setar sms kat dia i masak sume tau so takyah beli laa nasi lemak ali ke royal ke mende dia kata ok..... jeng jeng jeng... so naik atas dalam bilik (ni after dah siap masak sume kat bawah ...)
aduhai katil sepah giler...ni keje si fadz laaa ni sibuk tak sempat kemas katil before kuar tadi huhuhuhuhu keje id but rumah sendiri punya id failed giler hahahahahhahaha ye ye saya tau u tu sibuk takpe takpe....jom kita kemas katil
ooo pls notis tilam kecik dari katil by rite katil ni my hubby design dan buat sendiri!!!!! caya tak? it took him about a month gak nak siapkan katil ni sebab dia sibuk dan cuma ada masa nak buat time after work dan size yg dia ukur ni for king size punya mattress but our mattress is queen size so tunggu laa bila bila nak upgrade ke king size punya ihiks....sepah kang? tulah dia tido lasak ...
ye ye kami mmg giler beli cadar katil...pantang ada sales cadar kalau drop sampai 80% kami akan segera berkejaran beli ihiks...time ni laa pun kalau u nak beli cadar yg jenis canggih less dah 200++ cuma tinggal 100 something jek kan? so rembat laaa aku mmg once a week tukar cadar so tukar cadar laa malam nih ....
ya ya aku kadang tak tau nak pakai cadar yg mana so i buat rotation mana cadar yg letak bawah sekali tu yg aku tarik kuar hahahahahahahahha
so cadar tu satu set aku letak dalam sarung bantal ...tips ni aku belajar kat martha stewart kumpulkan sume cadar dan sarung bantal letak dalam sarung bantal ni satu so tak messy dan senang kan kan kan!!!! works for me
dalam sarung bantal tu biasalah ada cadar, dua sarung bantal, satu bantal peluk dan dua sarung bantal extra (dah guna bantal 4 so kalau gi beli cadar ni selalu sarung bantal dia 2 jek so mmg aku akan extra beli 2 lagi sendiri ... beli laa kaler plain yg sepadan dengannya ihiks....)
memula lepas sarung cadar letak bantal peluk gini..(oooo another note bantal peluk nih my hubby jahit dan masuk sendiri kekabu dia ahahahahahahahhaha)
lepas tu letak yg plain kaler punya hehehehehehehe (di cadangkan sila beli bantal jenis down eh? best pakai cuma nyampehsss sikit time nak buka sarung tu abis terabur bulu angsa tuh huhuhu)
lepas tu susun gini hehehehehe tadaaaaaaaa..... kemas kan?
ooo from another angle...see my lappie sebelah katil jek so kalau ngantuk terus golek naik atas katil... katil ni tinggi laki aku wat memula tu aku cam gayat sikit nak naik tapi lelama syok laa plak sturdy dia wat pakai kayu jenis apa tah (left over from dia punya previous projects ihiks...)
hehehehheeheh of course this is my side laaa see those slippers?....
ooooo spongebob square pants punya slipers kakakakakakkaka ooo notis the time? it took me sampai kul 1.26 pagi baru siap kemas katil? hahahahahhaa takdelah sebenarnya aku wat keje ni sambil layan fb laa twitter laaa mende laaa youtube laaaaa so ni lah pasal tetiba hubby aku lak balik so dia kata ada beli something for me sila turun bawah lambat abis i tak tau huhuhuhu so berlari laaa pompuans gumuks itu ke bawah nak tengok apalah hubby tercinta beli untuk dia hahahahahahha to be continued..... jeng jeng jeng

5 doa saya sentiasa cun huuu:

eimma's
This comment has been removed by the author.
eimma's

asal katil tu beso dari tilam kak..mmg pesen gitu ek?

lina

ma hehehehehehehe masa laki aku ukur tuh dia wat utk king size punya katil sekali tilam beli queen size (part ni salah aku sebab aku bagi wrong info hahahahaha) so sekarang tah bila nak beli yg king pun tak tau huhuhuhu...

eimma's

dah agak dah..saja gatal tnya...hahaha..larikkkkk

lina

hahahahahha saja jek minah ni aku dah agak dah sebab rasanya ada explanation si ima ni tak baca ke? ihikss...takpe nanti balas kat blog hahahahahhaha

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP