CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 July, 2009

Satay guar and laksa teluk kechai ....

Semalam FADZ balik kelam kabut panggil aku turun bawah katanya beli something untuk aku kalau lambat abis dia tak tau hahahahahha (ye sadly my 3 stooges walaupun slim melim memasing tapi kuat makan oooooooo....) so aku pun turun laa bawah .... tengok tengok ooo sayangku beli satay untuk saya sebab dia beli laksa so mmg aku tak layan laksa tak tau napa padahal laksa TELUK KECHAI ni mmg sedap dan makanan fav family fadz hehehehehehhe
Ye ye aku tak suka makan laksa so dia akan beli mende lain utk aku makan semalam dia beli satay yeayyyyy i like very much !!!!!!
tidak dinafikan mmg takleh celen satay KAJANG but semalam kuah satay dia mmg sedap pekat dan likat jek kuah dia mcm yg saya suka ihiks kuah ni kalau dapat makan ngan nasi impit best oooooo.....
kuah laksa.... ceroi kan? cair laaaa tu makna dia
laksa yg beli seplastik besar sebab diaorang mmg suka makan laksa ....
dalam tu ada daun daun nih.....
ada gak sambal dia buat dari kelapa yg digaul ngan sambal apa aku tak tau, bawang besar, cili api , limau nipis dan timun so lu kena potong sendiri laaaa suka ati nak buh apa tapi laksa ni kalau u all makan gaul ngan sambal kelapa dia tu mmg sedap lemak jek rasa ihiks
ni gambar org tu makan agak sensored sebab dia tak pakai baju hanya berkain pelikat lalalallalalalalalla ahaks....
ni laaa laksanya sori gambar blur org tu dah tak sabar nak makan
amek lagi sekali pun blur jugak takpelah org tu dah tak sabar nak makan bagi dia makan dulu ihikssss(kesian dia rupanya cili api yg depa provide tu pedas gila melompat dia makan peluh sampai habis basah sume hahahahahahahha dia kata aku dera dia isk ada ke? mana aku tau cili api tu pedas aku bukan makan pun aku layan satay jek....)

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP