CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 March, 2009

BZ BZ BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

aku rasa kan hari ni aku boleh mula start balik mengunakan bahasa malaysia sebab english still ok lagi apa? hehehehehehehe anyway... dalam kehidupan kita hari ni cuba korang fikir kalau kita tak guna dan faham bahasa lain selain dari bm sapa yg susah kita juga kan kan kan? take for example satu kes - ini benar benar berlaku kat aku hahahahahahaha layan jeklah eh... hari tu aku gi shopping ngan my friend (ni kisah lama laaa aku tetiba teringat kat jasmin tak tau napa)... nak tau my friend jasmin ni dulu dia sekolah chinese tau so boleh bertutur dan berbahasa chinese dengan baik laaaa sekali kita org terlepas ke satu mall ni so kita org pergi laaa kat tempat jual handbag tengok handbag branded punyalah yg rega dia ratus ratus dan ribu ribuan itu tetiba kita org nampak 2 org salesgirls ni berbisik2 sambil tunjuk tunjuk dan wat muka meluat laaa kat kita org pehtu tetiba jasmin naik angin dan cakap dalam bahasa dia kat dia (this two ladies are chinese...) pehtu aku nampak muka depa merah padam dan terus cakap to om chi ahhhhh -minta sorry kot kat jasmin...pehtu sambil nangis belah hehehehehehe aku ni ternganga laa tanya jasmin kenapa dia kata tunggu jap eh.... pehtu floor supervisor datang dan minta maaf dan kena basuh kaw kaw ngan jasmin yg terer bahasa english juga...from what i gather rupanya that 2 salesgirls kata cam takde duit ada hati nak belek belek handbag mahal hahahahahahha loooo jasmin angin terus sound dia kata kalau kita org takde duit kita org keje salesgirl macam ko laaaa bodoh pehtu suruh that girl panggil FS dan complaint siap kata next time kena hantar org u ke kelas for courtesy nak keje service org tapi mengata macam tu what d hell and what apa apa lagi laaaa.... hahahahahahha kelakar kan? sekarang ni aku pun terikut jasmin punya taktik kalau tak puashati jek terus panggil FS complaint huhuhuhuhuhu....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP