CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 March, 2009

MAK OOO MAK

Hari tu ada cite kan pasal my mom nak datang masa cuti sekolah? tapi malangnya harapan tinggal harapan.... actually my mom mmg nak datang dah wat arrangement sume unfortunately my mom nak datang ngan my 2 brothers so one of them PIJAM keje tukang masak kan kan kan tetiba PIJAM dapat offer keje jadi tukang masak kat pelantar minyak di Terengganu so mak aku tak cukup satu kaki pehtu AMIR pulak malehlah kang takde PIJAM takdelah geng laa member so cancel...sian mak aku masa call ari tu mcm sedih jek tapi aku mmg kena balik pun bulan 5 sebab selalu bulan 5 tuh cuti sekolah (end laa bulan 5 dan d first 2 weeks of june) pehtu coincide ngan TINI punya kenduri (dia dah nikah hari tu ada gambar kalau rajin cari sendiri hahahaha) tapi masa nikah aku tak balik so kenduri nanti kena balik laaaa probably kena cuti 2-3 hari gak lah kan kan kan... so mom don't worry pejam celik pejam celik dah 2 bulan jap jek masa berlalu ...

hari tu my asst yg blur tu tanya aku kat kalendar on the 30th dan 31st tu ada merah kita cuti ke? ish tak baca punya worang apa ke hal? aku kata cuti laa kalau ko nak pindah duduk kelantan hahahahahahahah (hapadaaaaaa cuti keputeraan raja kelantan pun kecoh kan kan kan? ada kena mengena ke ngan kedah?)...pehtu tengok2 my hubby pun asked the same question? hahahahahahaha siannya dia kena jawapan yg standard laaaa boleh tapi kita kena pindah duduk kelantan laaaa utk hari tu saja hehehehehehehe pehtu tetiba suraya interframe kan dia kata hari tu kita gi kelantan tak tido hotel pun ....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP