CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 April, 2009

FOODS YUMMY FOODS

perrrggggh tak hingat sedapnya
wajik ni just nice lemak dan manis dia mmg best dan kelas laa maklang fadz nih
wajik ni mmg selalu org nak kenduri tempah kat dia
abaikan mende yg sepah sepah di sekitar tuh....
nasi di makan bersama sambal sotong kalau korang notis jam menunjukkan pukul 1.33 am hehehehe aku baru sudah masak laki aku makan 3 x tambah tak silap aku
sotong yg dah separuh goreng
hurrrrrmmm kecur air liur bila hingat
tengah masak
satu periuk besar nih esok pagi kan dah tinggal suku jek sebab anak2 makan for breakfast then bawa bekal bagai

Korang pernah makan tak sambal sotong kering yang best? aku rasa aku mmg pandai masak sambal sebab tu kalau aku masak sambal hari hari pun family aku suka makan hehehehehe (ceh puji diri sendiri) hari tu aku masak sambal sotong kering...pehtu aku teringin plak nak minum air asam tapi air asam ni dia ada kick sikit letak plak limau kasturi 2 biji and then masuk plak asam boi perrrrgggghhhh sedap tak hinggat kooo.... pehtu rezeki murah sebab makteh fadz punya anak kawin hari ni dia tempah wajik (or pulut kacau kata org belah utara) pada maklang fadz mmg sedap dia wat pehtu dia sedekah laaa satu bekas kat aku muahahahahahahahaha sedap oooo korang layan jer tengok gambar nih

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP