CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 April, 2009

TGK WAYANG DAN KOREAN BBQ CHICKEN

value meal mushroom rice with shi chicken and green salad
shi chicken set eeeeee sedap nyaaaaa lagi sedap dari ayam goreng tempat lain sebab dia bbq
fadz biasalah minum hot coffee
aku minum cafe latte
aku yg kebulur
laki aku yg cool laa konon


PAUL BLATT MALL COP

HOKEH..... cam biasa semalam hari rabu apa lagi laki aku ajak gi tengok wayang...dia suruh aku usha tengok wayang dan time nak tengok is between 9 tu 10.30 so tengok punya tengok sekali nampak cite 'PAUL BLATT MALL COP' ala ala cite lawak so aku ni kan suke cite cite lawak so tengok time 9.45 oklah tuh bagitau hubby dia on jek provided dia belanja tengok wayang aku belanja makan (huh tiket wayang baru 12.00 jek sebab rabu kan hari tiket murah....) lepas beli tiket wayang sebab aku belanja so suka ati aku laa nak makan apa kan so aku tunjuk ke korean bbq chicken punya kedai...waaa aku tak pernah lagi makan kat kedai nih ...dia punya environment sangat cantik dan nampak class cuma servis dia kurang memuaskan sebab sangat lembab dan ada mende aku tak oder tapi dia nak charge aku so tak pasal jek mamat kat cashier tu kena marah ngan aku hahahahahahahahaha (garangnya aku...) pasal cite MALL COP ni plak korang kena tengok laa sebab cite dia kelakar dan tak membosankan dari mula sampai habis sampai dah abis pun aku tanya laki aku laaaa kenapa dia habis? what happened between him and that cute girl? hehehehehe melampau la plak kan so korang enjoy dan terliur laaa tengok gambar food tu ye mmg sedap dan akan pegi makan lagi cuma next time make sure hubby bayar sebab malam tadi aku bayar 41.00 hinggit tau (rasa cam gigil jap tangan) hehehehehehe nampak nar kedekut aku ni kan?

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP