CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 May, 2009

LAKI AKU DAN ACRONYMS NYA....

Hari ni nak cite tentang laki aku yg banyak acronyms nya iaitu short form for certain things such as ,

kadang hantar message dia letak

BBCB --- AKU pun terpinga pinga stands for what mende alah nih? rupanya

BOLEH BELAH CAM BEST--- hampeh tul kan banyak lagi ooo dia punya acronyms

BBW - Big beautiful woman
OAA - ontah apo apo - ni selalu time aku masak tak sedap kat tekak dia mula laa kuar mende nih
HJ- haram jadah
YIK- ya i know - irritating tul mcm pandai dan tau sume huhuhu
GG- gorila gemuk
dan berbagai bagai lagilah yg boleh wat bergaduh dan sakit hati sungguh ngan perangai dia yg kekadang saja je nak menyakitkan hati huhuhuhuhu

punca tulis ni sebab tengah geram ngan dia so saja nak release tensen
minta maaf kat korang kalau korang baca dan rasa cam tertipu ahaks... nak wat camna kan....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP