CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 May, 2009

SCOOTER BATERI KAPUT

cam biasalah lauk ayam goreng dan sayur kubis then kuah taruh sume huh sedap oooo

perfume free yeahhhhh
bateri baru harga 95.00 hinggit fuhhhh dekat nak sama harga bateri kereta
inilah scooter kesayangan ku
seat baru wa cakap lu tapi seat cover murah jek baru 15.00 hinggit
hehehehehe another angle

Aku kan telah di hadiahkan scooter utk gi dan balik keje oleh suamiku sebab kalau naik kereta ke tempat keja adalah tidak berpatutan sebab kalau jalan kaki sekali pun tak sampai 10 min aku dah sampai (hurrrrmmmm kalau jalan kat shopping complex 2 jam takpe pegi keje 10 min rasa cam rashes satu badan hahahahahahahaha)....so se ingat ingat aku laaa kan aku tak pernah lagi ada masaalah ngan scooter aku nih mmg dia scooter yg baik chewah.... dan aku rasa save sgt pakai scooter ni sebab seingat aku juga aku tak pernah gi isi minyak dia hahahahahahahahahaha sebab every weekend laki aku akan bawa scoot aku ni gi isi minyak cek apa yg patut dan servis sekali hehehehehehe so semalam agak mengecewakan bila aku tekan start dia takmo hidup warggggghhhh napa ni aku histeria call laki aku lepas tu laki aku kata bateri kong kut dan dia tolong start motor pakai kicker tuh (aku sumpah tak pernah dan tak reti guna kicker tu keras nak mampos siol soooo sampai tempat keja lepas off takde orang nak tolong aku kick kan mende tu kan so aku call hubby camna nih... dia kata u mesti tak minta tolong ngan bebudak tu kan? mmg pun sebab aku malu siol) so hubby datang ofis ambik scoot gi tukar bateri dan tukar sekali seat dia (actually seat dia dah koyak kena cakar kucing) dan masa balik hubby bagi bill kat aku dan aku hanya ambik dan simpan dalam fail scoot aku just for reference dan bila hubby tanya no refund ke whatsoever kan aku just tanya dia balik apa makna refund tu hahahahahahahahahahaha.... so sebab semalam aku lepak one whole day kat office hubby belikan nasi bungkus restoran hussein pergggghhhh kalau korang sesat belah sungai petani kena gi makan tau kedai nasi kandar nih sebab mmg fantastic nasi dia lepas tu semalam juga handbag yg aku oder sampai sekali minah yg jual tu siap kasi free perfume eternity for women huhuhuhuhuhu bestnya

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP