CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 June, 2009

and then


Durian yg di beli kat sana mmg pesan ngan hubby jgn beli yg ada kulit malas nak kopek aku nak ngap terus jek senang...biasalah durian belah sana mmg fantastic so ini last kopek aku makan tengahari tadi

deretan peniaga pasar malam di DANOK mcm mcm jual aku dah tak larat nak jalan time ni tunggu laki aku gi beli durian dan pulut yg di makan ngan mempelam

hotel oliver... best gak hotel ni tapi i much prefer OSCAR OR FIRATEL

ulam ulam yg di beri free.... melambak tak habis makan

sup tulang yg mesti di oder oleh laki aku

kailan ikan masin...

ayam masak serai...rangup ayam dia pehtu serai selambak ahaksss...

kerabu pelam belah sana mmg sedap kering jek tak berair sangat...pehtu letak mcm2 ngan gajus, kacang, udang kering mmg sedap aku ratah sampai habis sebenarnya oder utk sorang makan tapi aku rasa kalau share 3-4 org pun cukup sebab mmg banyak


NURLAILA SEAFOOD ni terletak di DANOK sebenarnya selalu aku makan kedai bertentangan ngan kedai ni...sajalah aku nak try ...boleh tahan laa sedap dia dan mahal sikit dari kedai depan tuh.....

bye bye nak balik dah

ini laaa akibatnya pantang nampak tesco mesti nak singgah penuh satu boot keta beli tah hapa hapa tapi nak bagitau barang kat siam ni sumenya KIUT DAN MURAH EVEN KAT TESCO SEKALIPUN so tu yg tak hingat tuh....

my hubby tengah bayar saman ..kena 500 baht (or rm 50.00 duit kita) adoi..... cite dia dulu ada mention kan kat siam ni dia ada allocate days for parking so on odd days (mcm semalam) kena parking di belah kiri sahaja dan even days on belah kanan sahaja so semalam suka2 jek kita org parking kat belah kanan sebab tengok byk keta does the same ...apa lepas habis shopping nak terlepas beg sume nampak tayar keta kena kunci (punyalah histeria lupa nak ambik gambar) adoi dah kena pasung tu ada surat cinta kat windscreen menyuruh kami ngan gumbiranya sila ke balai polis hatnyai untuk bayar saman..... eeee my hubby boleh kata...takpelah i saja je testing dia punya system okey ke tak very good...patut malaysia pun impose the same system sebab takat tinggal surat kat cermin keta je for sure tak gi bayar camni dah kena lock tayar keta tuh mana pun takleh pi mau tak mau kena bayar...BERKESAN KAN? ahahahahahaha aku lupa nak bawa resit saman tuh....laki aku suruh frame...tapi depa cekap aku tak sampai lagi kat kereta sebaik aku bayar jek terus on walkie talkie suruh geng dia yg merayau kunci tayar org tu buka so tak dapatlah aku ambik gambar hahahahahaha... TERLALU HAMPEHSSSSSS.....

dalam tut tut menuju ke balai polis ...aku rasa mamat tut tut ni mmg tunggu owner keta mai sebab aku sampai jek dia dah terloncat loncat ajak aku pi balai ...very d cekap .... dia siap tunggu nak hantar aku balik lagi...okaylah tambang pegi balik just rm 8.00 hinggit jek ...bagus driver ni siap tunggu lagi kira murahlah tuh....jauh gak balai polis nya

hubby makan nasi daging merah...

aku makan nasi sambal udang

minah perasan yg tengah lapar sebenarnya nih

pekat tul air teh o ais dia -- laki aku kata mau berak keras minum nih

aku oder air asam boi sedap asam boi dia

dahaga ye bang...makan tak tengok kiri kanan dah....
so balik jek sampai rumah hubby suruh ambik beg baju terus belah setelah pesan kat anak2 apa yg perlu di buat dan tinggal duit utk kaotim makan dan apa apa kes emergency maka aku dan hubby pun bertolak dan tido di DANOK....sampai jek terus cek in ke hotel FIRATEL okay gak aku tak haMBIK LAAA plak GAMBAR sebab aku mmg sumpah cakap dah penat giler cuma suruh laki aku tapau nasi lemak ayam...then lepak kat bilik while laki aku gi jumpa geng dia... aku biasalah sambil on tv layan baca novel aku yg dah lagi sikit nak habis tuh.....
esoknya after cek out kita org terus gi hatnyai...sopping dan mcm2 sampai kena saman sume sebenarnya aku nak cari helmet yg kiut kiut cam depa selalu pakai tu tapi laki aku malas nak berenti while dia plak nak cari anak patung utk suraya tapi tak nampak pun kedai yg jual hik hik hik camna nak nampak tak turun pun hapadaaaaaa.....cuma aku shopping few things kat tengah pekan hatnyai tu sebelum kena saman dan on d way home singgah tesco hatnyai beli groceries sikit.....SIB BAIK SEMALAM TAK KENA DUTI bagus bagus ....alhamdullilah tapi interview macam2 laaaa kat custom tu ada bawa beras ke... mende yg illegal ke.... tapi tak cek pun...okaylah tu alhamdullilah...TETIBA NYESAL TAK BELI PIUK KE HAPA kalau laa aku tau..
balik tu singgah kat DANOK lagi makan petang plak dan biasalah laki aku sibuk nak makan durian laaa pulut laaa mende laaaaaa.... mcm mcm beli tetiba tamak haloba hahahahahaha

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP