CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 June, 2009

laki aku ngada ngada

aku rasa laaaa kan dalam dunia ni kan takdelah jantan yg lebih mengada-gada dari laki aku...korang tau tak dia terlebih spoil? iyelah dia anak tunggal for sure laaa parents dia doted upon him kan like he's their life and what not laaaaa tapi ada satu perangai laki aku yg seingat aku laaa even late m.i.l pun nyampah tengok ahaks.... dia suka sangat sangat suka aku suap dia makan....YUP U READ IT RIGHT dia suka kalau aku suap dia makan .... dia kata tak tau napa bila aku suap tu instantly terus sume makanan jadi sedap ada laaa gak dia tanya apa RAHSIA aku kan boleh jadik sedap....aikssss tengok badan laaa beb... hahahahahahaha aku kata takde apa cuma before suap tu i taruh air ludah jek hahahahahahahaha bengang jek member padan muka tanya sangat kan takpelah tu takdelah aku wat camtu sebab kalau camtu aku sendiri pun tak LALU erkkkkkk.... setau aku laki aku ni dari form 1 duduk sekolah sains then biasalah mmg after 13 years of age what with studies and working mmg tak duduk ngan parents dia dah so should be dia very laaaaa independant kan kan kan? but he's not like that at all... dia suka sepah sepah kadang aku jumpa semua baju dia dan every cloths wears dia merata rumah suka ati dia jek....
aku teringat masa few weeks lepas kawin (aku still culture shock kot) aku tak basuh kain pun hahahahahaha dia angkut just baju dia sahaja antar kat dobi we ended up having a big row after that then go together beli washing machine hahahahahaha
banyak masa gak kami nak sesuaikan diri after kawin.... mcm perangai dia yg suka kuar ngan kengkawan gi snooker almost every nite...kekadang fikir dia ni tak kawin lagi ke? takde bini ke? tulah bila ingat balik rasa cam sweet sangat memories tu ...
bukan apa aku teringat sangat kat laki aku....hari ni dia bawa anak2 dia sahaja ke alor setar sebab nak wat kan boder pass kat diaorang...selalu kan aku gi siam tak pernah bawa diaorang so kesian...this time papa kata nak bawa ke sana probably in the next few weeks tengoklah kalau mama rajin nak cuti cuti mesia huhuhuhuhu....so aku rasa cam tak best nak keje sebab AKU NAK IKUT WARRRRGGGGGHHHHHHHHH dengki dengki dengki tak sudah sudah... keje lina jgn tak keje....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP