CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 June, 2009

Mende makan


chocolate of course



okay aku mengaku aku jakun...aku tak pernah makan laici yg fresh punya selalu makan yg dalam tin jek...sedap rupanya dulu kalau my parents beli i tak heran tak tau sebab apa padahal rupa rupanya yg fresh lagi sedap dari dalam tin punya hmmmmmm berair dan manis ....

dah kopek camni baru boleh makan
ini nama dia kacang chieng mai.... sedap tapi kena kopek ...alahai kopek pun senang jek u tenyeh tertanggal laaa kulit dia....leka makan mende ni sedap rasa cam kacang + kuaci sikit sikit ...
byk gak mende utk cekik aku beli hehehehehehe cuma tak beli beras jek sebab mende terlarang kan ... tapi betul siyes aku kata aku suka beras siam nih...beras depa wangi pehtu gebu pehtu murah laaa kalau beli kat sana...malangnya takleh seludup masuk huhuhuhuhu i tak rela jadi penyeludup ...
ooo to my pren ZURA kalau nak masuk ke BKH (bukit kayu hitam punya free duti) takyah passport or border pass or anything just inform kat custom tu nak pi situ boleh masuk daaaaaa ihikssss... yg penting DUIT KENA BAWA MASUK.....

2 doa saya sentiasa cun huuu:

hapPY zuRa~~

woot woot.. mcm syok je.. hehe.. tgk la nnti bile cik abangku itu x bz, harus ku ajak.. hehe..

lina

pegi bawak duit manyak sikit tau... agak agak penuh keta sampai tak nampak org balik ok laaa tuh hahahahahahahah

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP