CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 June, 2009

Sat-kenduri & family reunion

Okay sabtu punya agenda....
1. kenduri adik ipar intan - PERMATANG TINGGI C di kepala batas-penang
2. kenduri mak ngah fadz - TAIPING..kamunting
3. family reunion dgn famili mak usu belah aku di - PENANG-VISTANA HOTEL
tapi itulah org kata ...KITA HANYA MERANCANG tapi yg menentukan TUHAN...
sebab yg terjadi nya begini
1. PEGI kenduri INTAN PUN dah kul 2.00 ptg baru bertolak dari rumah...sebab... jumaat tu keta aku tukar driveshaft baru-rosak teruk dah...sekali sabtu discovered minyak gear dia leaking adoi...dahlah laki aku tak prasan...dia terus gi wat alignment!!!!??? huh 2 x keje... nak buka tu satu hal nak pasang balik pehtu ... terus belah sampai rumah mentua INTAN pun dah 3.00 lebih selisih ngan famili mak usu-histeria laa mak usu aku...sebab dia rindukan anak2 aku so aku kata don't worry nanti jumpa kat PENANG...
2. on d way ke TAIPING...fadz singgah kedai beli few things baru dia prasan lagi satu wallet dia takde (dia mmg bawak 2 wallet-satu utk duit belanja-satu utk letak ic/license and all important docs like cards and what not dan duit extra) discovered yg the one containing driving licence and what not tu takde???? adoi histeria laa laki aku menyinggah kedai2 yg dia gi beli barang tu tanya kot kot dia ada tertinggal but TAKDE...masa ni aku sekali dah peluh atas bawah...so aku tanya dia... u ada bawa kuar ke masa bayar beli barang tadi? dia kata takde...aku kata probably tinggal kat rumah kot...SOOOOOOO patah balik from KEPALA BATAS balik ke BEDONG...so on d way balik jumpa accident kat area sg lalang tuh... teruks gak ingatkan napa laa jem rupanya ada accident....sekali sampai rumah tengok iye ada atas katil ALHAMDULLILAH...so sebab dah fenat dan peluh aku dan fadz mandi dan siap utk pi TAIPING PLAK...
3. 5.30 pm baru tolak dari BEDONG KE TAIPING...jalan jem lagi rupanya ada accident lagi kat highway siap tayar tercabut REXTON tu tapi aku tengok orangnya ok jek kot jalan rata rata sempat snaps few pics of accident.... sampai umah makngah dah kul 7.10PM lepak, sembang dan solat maghrib bertolak dari TAIPING
ke PENANG KUL 8.30pm....
4. sampai kat jambatan kul 9.30 call cousin aku NABILA tanya ada mana? depa kata dah kuar menuju ke PADANG KOTA LAMA FOODCOURT nak makan dinner so aku terus pegi sana dan jumpa diaorang...kul 10.00 aku dah sampai dah ... imagine that 1 whole day jalan punyalah fenat...sian tengok fadz peluh peluh dia bawa keta....tapi mmg seronok... especially bila jumpa famili belah aku mmg havoc most of it mak usu aku laaaa...dulu mak usu laa tolong jaga FAIZ N SARAH babysitter anak aku masa aku keje dulu..so that's why laaa kita very rapat...furthermore masa aku baby dulu mak usu penah gak jaga aku....
mak usu aku pakai tudung biru, anak dia nabila tu makcik kesayangan anak anak aku sebab dia pun mmg kamceng giler ngan anak anak aku kalau jumpa mula laa bebudak tu sedih tak nak balik hahahahahaha sian jek....ada anak usu family wan dan aza faizal BUT depa lepak kat keta sebab anak masing2 dah kepenatan abis tido sume...ni sementara tunggu INTAN nak mai dari permatang tinggi c last last intan sampai kul 11.45? huh aku dari taiping pun sampai awal lagi blueeekkkk......
Okay reunion ngan family usu...very d kecoh mula ingat nak jumpa kat vistana tapi dah aku lambat sangat dan depa pun kebuloq so jumpa kat padang kota lama punya food court perggghhh borak tak habis siap ajak gi balik hotel sume maleh aku sebab anak anak sekolah d next day ini pun tengah malam gak baru aku balik
ini dekat rumah mak ngah di taiping...org sume dah balik famili aku adalah yg ter LAST sekali sampai .... lepak borak ngan famili makngah pun dah sampai kul 8.30 then terus ke penang jumpa famili mak usu plak






ini intan - cousin aku anak mak usu...famili semenyih laa nih...ari tu adik ipar belah hubby dia kawin tu laa pasal aku pegi gak...


ni gambar aku control cun siol so jgn gelakkan lalalalalalallalalala...bercanda di pasiran pantai...(time ni nyanyi lagu arwah sudirman dan anita sarawak)....muahahahahahahhaa

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP