CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 July, 2009

Blurrr....

Kata laki aku malam tadi lepas tengok cite KELIWON aku tertido tak sedar diri sampai pagi ihiks...siannya aku...mungkin sebab lately aku suka sakit atas peha... and so tired...berjalan tak abis aku ni padan pun muka kan...cuma minggu ni aku tak jalan ke mana mana sebab laki aku kena BEGUK hahahahahahahhaa... hari ni dia baru keluar utk uruskan beberapa keje dia sendiri yg aku tak ambik tau sangat...(bukan ada apa kena mengena ngan aku kan kan kan....) cuma tengah fikir nak kirim apakah dekat suami ku yg tercinta itu?... hurmmmmm mula laa tu LINA LINA sudah sudahlah tuh...nak raya dah nih....SAYANG BILA NAK GI BELI KAIN kata tukang jahit u kan kan kan TEMPAHAN TELAH DI TUTUP adakah kes last year berulang kembali di mana saya terpaksa membeli baju raya saya di butik berdekatan? oh no....sangat membazir duit saya raya beli baju di butik by rite cos nak beli kain dan baju tak sampai pun cecah harga yg mereka jual itu tapi that's the way of life right? so tadi tanya fadz raya ni kita sefamily pakai baju kaler apa? kata dia kaler apa yg sempat takyah sama..tak kose
rasa macam nak marah sesikit bila dengar jawapan yg sangat menyakitkan hati lepas tu dia tambah lagi... iyelah kita nak tiru org wat apa? kita ikut cara kita udahlah... huh...sungguh tak sporting... i hate...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP