CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 July, 2009

CARAMEL...

YES... hari tu terima perfume terbaru huhuhuhuhu ni adalah beli perfume kat kawan aku sorang tuh tah bila nak gi bank in fadz kata nak bank in today...insya'allah sabar eh fren aku ni terlalu bergantung kat fadz kekadang (sebenarnya aku malas hik hik hik nak jadi mem tu laa pasal)
hari tu aku wat caramel...so pakai caramel segera...korang mesti heran mana gambar caramel yg telah siap tu kan kan kan? takde sebab ..... aku wat caramel ni hari jumaat so aku simpan dalam fridge dengan harapan yg SUPER TINGGI nak makan once aku balik dari siam hari tu sekali aku balik buka fridge bekas yg digunakan utk letak caramel ni telah tiada....cari punya cari dan tanya kat 3 stooges yg tinggal kat rumah tu kan depa kata DAH ABIS LAA MAMA sedap sangat adoi... makan tak tinggal kat org pun sob sob sob... cara dia sangat senang dan mudah cuma time caramel dia tu aku parut kulit lemon dan perah lemon about 1 sudu teh ... anak anak kata MAMA KALAU WAT CARAMEL NI HARI HARI PUN TAKPE SEBAB SEDAP ceh... sedap ke TAK TAU sebab aku tak makan pun warrrggghhhhh

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP