CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 September, 2009

5th day spa and round kl

5th day tu mimi ajak gi spa wat facial laa mende laa so tanya kak kam senang tak? actually dia masih cuti but dia kata oklah huhuhuhuhu so dah set up appointment kul 10 aku berdua ngan dia so aku suruh dia setel dulu while aku ngadap dia and borak ngan kak kam...hik hik hik... tengah time aku wat facial si nijah call kata dia dah ada kat rumah mimi so tak sempat wat mende lain mimi pun terus gi beli grocery nak masak for lunch utk jamu nijah.... tinggalkan aku lak wat facial...sejam tuh.... so belah balik kelam kabut masak bagai makanya.... kul 3 gak baru makan sume huhuhuhuhu
puan mimi yg sedang di facial kan ...mi ampun aku expose gambar ko hahahahahhaha
dah kenyang so posing dulu time ni laki aku ajak gi round kl dia nak jumpa kawan dia so aku kuar berdua jek ngan fadz anak anak opt to tinggal ye sebab nak lepak
muka aku lebam kena picit laa mende laaa hik hik hik....mimi okla plak muka dia napa eh? hik
round pavilion...ajak fadz singgah butik LV fadz kata no no no lalu depan jek sob sob sob
SAYANG singgah aaaaa isk fadz kata u tak habis shopping lagi ke? tak nak shopping nak tengok jek no no no fadz kata jgn tertipu dia nya tengok tu for sure ada menda gak dia nak beli hik hik hik
aku yg muka lebam fenat laaa tido tak cukup sakit giler kak kam picit black/white heads aku menangis nangis aku dibuatnya tapi lepas tu fuhhhhh sedap sampai tertido aku (tak tau laa dengkur ke tidak hik)
round dan lalu SAHAJA di BB plaza...fadz dah takut nak singgah mana mana dia faham bini dia tak reti concept window shopping
waaa pudu raya....nostalgia ingat dulu masa gi wat part time kat hilton n times magazine gi keje naik bas mmg turun naik kat pudu laaa
see...dah canggih dan berubah dari zaman aku dok belajar dulu hik hik hik
ni lalu kat dataran merdeka
nak amek gambar air pancut tuh....kena pusing dua kali hahahahahhahahaha
lalu kat chow kit waaaa bawah flyover ni ada tandas awam u baguslah ada kemudahan awam camni kan
nak singgah makan nasi kandar yg fantastic super sedap kat kudu tapi dia still cuti cuti raya la plak ceh.....frust aku...sedap woooooo nasi kandar dia....tangkap leleh lepas makan stim jek hmmmmmm napa agaknya?
lalu kat pudu raya mestilah lalu kat PS BUTIK kan? lama tak gi...takleh singgah gak FADZ MALAS
ini penderaan mental dan fizikal yg dilakukan oleh fadz baru betul window shopping tak turun keta langsung!!!!!!! ahak...akhirnya kawan fadz dah balik rumah dia so tak jadi jumpa balik lepak jeklah kat rumah mimi

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP