CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 September, 2009

Hatiku berdebar debar....

First and foremost aku berdebar debar adalah kerana.......

4 hari lagi nak balik kpg iye ye suka nya...... secondly plak

isk aku dok wat beading kat baju raya aku ni baru malam tadi aku siap lukis belum bubuh manik lagi malam tadi pun aku tido kul 3 pagi ni aku tengah bengong sikit sebab tido kul 3 pehtu bangun kul 4.30 for sahur then tido balik kul 7 after subuh n bye bye anak anak gi sekolah then bangun balik kul 9.15 utk gi keje kul 10 dah sampai tempat keje.....isk isk isk tadi masa my bos tanya u datang ada nampak tak kunci keta kastemer? kunci apa bos? kunci nissan xtrail dia letak bawah pintu...haram tak nampak sebab org pertama buka ofis ialah ASST AKU dan aku wat muka ala ala blur sambil tengok my asst aku dia kata takde pun apa apa...rupanya itu tow truck operator bawa balik ceh!!!!! nasib baik tak kantoi aku datang lambat muahahahahhahaha .... and thirdly
adakah aku akan berjaya wat biskut cornflake bermadu bercoklat dan berbadam my own version spt yg telah di janjikan pada FADZ? i donno ya allah mana nak masak utk buka, mana nak jahit baju lagi wakakakakakka alamatnya terawih terpaksa ponteng aa camni isk isk isk kalu tak harus tak siap baju raya aku...adakah aku sanggup? tidak..... ke empat
oooo aku nak kena organize beg dan baju yg akan dibawa segala toiletries, accesories, whatever laaaa kena arrange siap siap sebab aku TAKMO di ulangi TAKMO tertinggal mende mende yg tak sepatutnya spt sepentot, undies and what not huhuhuhuhu ... kelima
adakah aku sempat nak wat ketupat palas yg diminta oleh my famili itu? sungguh bertuah mentang mentang laa aku reti wat sikit korang demand mcm mcm...nak kena gi cari daun palas n beli pulut pehtu bubuh jagung haiya sodap ooooooo cicah lak ngan serunding fuhhhhhhhh terlior bagitau laki aku suruh gi beli daun palas dah siap nanti boh dalam freezer nak balik sila ingat utk bawa balik SILA INGAT SILA INGAT SILA INGAT jgn lupa ihiks...ops letak reminder dalam fon aaaa....
yg lain servis keta
top up touch n go kad
duit utk transport allocation meaning for gas and what not
duit utk makan...(anak aku kalau kuar rumah lagi kuat makan dari duduk rumah haiya)
bantal busuk (tak bawak takleh tido kang haaaaa nak bawa spongebob ke nemo eh? eh bawa dua dua laaaaa)
seterika...iyelah kang hotel aku duduk tu kadang bukan provide pun seterika...
minuman segera spt milo/kopi 3 in 1 yg dalam sachet tu atleast leh gak jerang air panas... ooo bawa mug sekali tak lalu den cawan kat hotel tu tah depa pakai minum air apa pun tak tau...
hurmmmm lagi apa eh YA ALLAH YA AMPUN aku tak beli lagi tudung utk baju raya baru ahahahahahahhaha camno tuh....
SAYANG NAK KASUT WEDGES ....kasut alain delon ngan pierre cardin tu tak sedap pakai jgn laa marah nanti ai pakai dalam rumah eh? sayang eh? i beli sendiri eh kasut jgn marah marah tak handsome tau...tetiba nampak cam h1n1 bila u marah marah ahaks....isk apa aku merapu ni nak balik dah keje tak siap lagi jap jap nak pokes wat keje...mentang mentang boleh masuk aaa amek ko update sampai berjela!!!!!
p.s sampai sudah aku lupa nak masukkan duit dalam paket angpau utk anak buah dan anak kengkawan...ampunkan aku!!!!

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP