CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 September, 2009

SELAMAT HARI RAYA PADA KORANG!!!!

Dengan ini aku dan famili ngan rasa rendah diri ingin memohon ampun dan maaf kalau ada salah dan silap, terkasar bahasa... gurau lebih lebih or TER tak sengajalah tuh mengata lebih kurang...AKU MINTA MAAF TAU.... aku doakan korang raya dengan meriah, selamat pergi dan balik ke destinasi yg dituju dan kalau korang ada kesempatan sila laaaa singgah ke rumah buruk saya di BEDONG, KEDAH ihiks....di semenyih aku mmg takdo rumah mak aku sebab aku sendiri duduk hotel makanya...kot nak raya juga juga kena call dan raya di hotel huhuhuhuhu....lagi satu aku kalau raya kat semenyih abis satu selangor, kl, pahang sume aku gi raya makanya...korang paham jeklah bila ada kata kata seperti RAYA SAKAN itu... MUAHAHAHAHAHAHAHA kemeriahan hari raya telah pun terasa apabila rata rata rumah kampung belah kedah ni pasang lampu pelita di halaman masing masing sungguh syahdu rasa hati bila dengar lagu ARWAH SUDIRMAN dan BLACK DOG BONE...siapalah yg sudi? menghulurkan simpati? kepada nasib ku ini.... huhuhuhu NANGESSSSSS.... bila aku tanya EN FADZ nak pasang tak pelita kat laman kita yg GODANG ITU? jawapannya gini sungguh sakit hati bila di ingat balik U ni suka suka jek cakap kan? sapa yg nak pasang dan padam mende tuh? sapa nak isi minyaklah bagai? bla bla bla pot pet pot pet isk isk isk kan senang kalau dia jawab simple jek seperti ...TAK PAYAHLAH PASANG TAK SENANG NAK MONITOR kan hati gua pun tak sakit isk isk isk.... geram sungguh bila di ingat balik nak bagi explanation as if aku ni cam hapa ...it's okay laaa tuh anyway moving on....anyway...korang lari dari tajuk so sorry kalau aku hantar ni kat prof sure dapat 30% markah sahaja sebab way off tajuk hahahahhahahahaha ..oklah entry lain plak...NEXT!!!!

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP