CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 November, 2009

Cabaran bermula jeng jeng jeng

Aku ngan geng aku namely A, E and G ada satu cabaran...hehehehehehe we gonna meet up in kl on dec 5 this year and our quest was who will be the biggest loser? jeng jeng jeng...so sort of bagus gak geng aku nih kira cabar mencabar sebab sapa kalah kena belanja muahahahahahahhaha.... since aku ni takde laa nak beli equipment yang canggih manggih (done that and that equipment end up jadi tempat sidai baju makanya my hubby sold kat kawan dia at a fraction of a price thehehehehehehehe) maka aku yang maha M NI mengunakan mende yang aku rasa aku rajin laaa buat... xcersice cara org malas hehehehehhehe tak taulah berjaya ke tak korang doa laaa aku tak kena belanja minah minah sengal tu eh.... kikikikikiki

aku rajin menari makanya aku beli laaa vcd nih

ada salsa, cha cha and meringue ke mende sume 10 minits jek tapi peluh siol

harap harap body aku jadi cam instructress dia cun wooooooo

selain dari itu laki aku yang cuba utk support aku telah membelikan buku yoga
yang peliknya buku ni untuk org yg sudah bersalin hahahahahahahahaha
tapi actually dia nya yoga very easy to ikut and quite effective wat lite but peluh puhhhh dasat u

sambil sambil acik tengok tb acik buek laa mondo ni haaaaa angkat ke atas turun ke bawah hehehehehehehe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP