CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 January, 2010

mamat giler 2 orang!!!!

My beloved hubby EN FADZ is a fanatical speed demon addict!!!! hahahahahha my hubby ni mmg giler racing thingy dari the first day i've known him...he tries to attend every races (whatever moto gp, f1, drift ke hapa ke mende laaaa dulu kat batu 3 la ni kat sepang!!!!) so hari tu ada TENGKU DJAN turun kat sg petani to do some drifting apa lagi mamat tu siap suruh my son ponteng sekolah so that they could go together gether kan (dia dah bersumpah takkan bawa aku gi sampai bila bila hik-ADA KES LAA TUH) mmg my son tu pun sekarang ni mmg giler racing stuff cam papa dia jugak this are the pic that they took that day....





donno apa laaa message tersembunyi dia agaknya hik hik hik... do not wear any undies?

mamat yang berjaya PONTENG SEKOLAH!!!!

beratur punya lama dapat poster jek ceh kot dapat nasi lemak ke mcD ke beh gak .....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP