CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 January, 2010

SIRI JJTM (jalan jalan tengah malam)

Sapa tau GUNUNG JERAI ANGKAT TANGAN? hik hik hik okeh GJ ngan rumah aku agak dekat laaaa takes about less than 15 minute laaa nak reach kaki bukit tu kalau dari rumah aku.... eventhough aku dah belas tahun tinggal di sini tak pernah sekali pun aku jejak kaki aku di GJ tuh (donno why...) PROBABLY SEBAB aku ni jenis tak suka nak naik gunung kot (tinggi siol) and probably becoz tak terpikir pun nak pi situ hik hik hik so hubby always naik gunung ni (takla tinggi sangat kira suku kaki laaa gunung tu dia naik) pi minum kat satu kedai yang terdapat di situ lepak lepak ngan kengkawan dia (tak pernah bawa aku !!!) bila malam tu dia tanya u nak pi mana aku just angkat angkat bahu jek so dia bawa aku naik gunung jerai (seram siol time kami naik tu dah nearly nak midnite!!!!) patut dia tak pernah bawa aku naik minum kat situ tempat lepak lelaki rupanya minum teh sambil makan roti bakar so aku opt takmo turun tapi still perjalanan naik tu agak curam dan jalan dia agak sempit so ngeri aku dahlah gelap gelita takut punya pasal i just manage to take pic of the entrance to the GJ hik hik hik hubby kata lenkali bawa aku dan anak2 pi tapi sianglah ...SEREM koooooo aku nak naik malam malam centu..





ada chalet kat atas tu tapi hari tu kata tutup for renovation tak taulah till bila then halfway ada ladang cendawan so kalau suka makan cendawan boleh laaaa singgah so far aku tak sampai lagi but my friend dah pi dia kata MURAH GILER CENDAWAN FRESH LAK TUH so tunggu laaa bila akak ada sesat di atas itu akan ku selitkan repot mengenai tempat yang menarik di atas itu ye.....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP