CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 June, 2010

mac n cheese lagi dan finally hati lembu


Hari tu tengok kat blog UMI ada lauk hati lembu so teringin sangat nak masak n makan hik so as usual org bagi resepi aku modify sikit jek tau...aku tambah ketumbar yang di blend halus perggghhh mengancam dan mcm biasalah aku kalau tak letak sos tiram and a bit of kicap tak sah kan makanya....


kadang terpikir gak manalah anak anak aku dapat taste ITALIANO ni bapa dia gi belajar kat JEPUN mak dia belajar kat SPAIN heran heran hik hik hik...
ni kami tengah menunggu EN FADZ cek keta and what not nak pi kenduri kat rumah EN AM yang bekerja sebagai mekanik di tempat keje aku...byrite aku serba salah nak pi sebab kenduri ni suppose to be kenduri kawin dia but depa putus 2 weeks before the kenduri (can u imagine) sedih aku tengok mamat ni percintaan selama 14 tahun putus di tengah jalan and rite before kenduri so dah terlambat nak cancel depa just proceed with kenduri tahlil laaaa takpelah EN AM nanti akan dapat yang lebih baik dari yang itu ..INSYA'ALLAH

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP