CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 June, 2010

Phobia

Sekarang ni bila aku balik kije jek kan....FOR SURE cik SUE is watching this channel!!!! banyak request dia sekarang ...nak makan meatloaf with mashed potatoes and garlic buns...quiche laaa tart laa mende laa segala show yang ada kat ch tu sume dia nak suruh aku masak pehtu yang PALING AKU STRESS sekali ialah bila....dia siapkan satu notebook dan pen utk aku salin resepi....last time aku ni BODOH KE HAPA tulis ngan tangan tu....peh nowadays aku suruh dia just jot down the resepi names and mama will googled it from the net eh? pehtu tanya ...BILA NAK BUAT NI adik dah terliur dah ni....PEMSAM!!! aissssss CIK SURAYA kalau laa mama ko ni tak kije as the boss of the company then okehlah balik pun boleh awal ikut taim and kije pun 5 days aja a week ...ini................. bigger responsibilities came with a price ..itupun kira mama dah sacrifice banyak dah kije dekat ngan rumah tau kalau laa ikut hati mama nih... mau aje keje tempat lain but memikirkan koram 3 orang kat rumah tu laa mama korbankan keinginan mama ngan bekerja di tempat sekarang nih...so SABAR nanti mama ada masa mama akan masak dan FEED kamu dengan sume mende yang kamu request itu....
dalam hati (sib baik aku ni pandai gak masak kalau tak....) heheehehehehehehe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP