CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 August, 2010

Another 10 days to go

Salam ... hari ni pagi pagi mummy dah antar sms (NA KO JGN LUPO IKAN MASIN, BELACAN, SEGALO LAA KO TAU MUMMY NAK APO...) isk...taulaaaaaa nanti org boli ponoh satu keto jgn risau hahahahahahahhaha..hari tu kan pesan mende mende kat EN FADZ yg handsome tu... sekali kan dia bukan saja belikan 3 brg yang aku pesan tu dia beli mcm mcm.....
Seingat ingat aku kan aku pesan tiga barang jek hehehehehehehehe terlebih sudah...katanya dia akan bz so tak tau bila nak ke OVERSEA LAGI since pakai barang oversea kan
ingatkan untuk aku rupa rupanya utk diri dia sendiri CEH......dahlah tengah sale kat sana
laki aku fanatic ngan barangan perawatan rambut segala mcm conditioner laaa wax laa mende laaaa ni pun aku dah sedekah kat anak aku few items aiyo....aku sendiri pun confuse nak guna mana satu ...
stock up yg melampau kan? sekali guna la tu cam ala ala tamak haloba lagi
sebagai upah sebab beli adinda berbagai bagai dan dah TERTUNAI part of wishlist adinda itu maka adinda ngan suka hati buat ciskek utk kekanda....MAAF tinggal ciput jek sebab kekanda lambat sampai maka anakanda kita YG BURUK LANTAK 3 ORG TU makan sampai tak ingat nasib baik adinda sempat selamatkan untuk kekanda a bit merasa laa juga kan hehehehehhehe next time kita buat lagi BABEH... next shopping spree BAJU RAYA yey...BILA LAA AGAKNYA...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP