CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 August, 2010

Mcm mcm...

Semalam tengah aku kelam kabut (bz kan) nak ngabiskan mcm mcm mende yang pending tak pending yang urgent tak urgent suddenly got a call from an unknown number so pick it up and it turned out to be my son's school teacher asking me to collect my son because he's coming down with a very high FEVER!!! i told her i'll be there A.S.A.P as i've had to settle the urgent things first so i told my boss got to go and collect my son after much chatting and what not with the concerned TEACHERS (terimakasih cikgu saya sgt salute kamu!!!) i was taken aback at how these teachers really do love my son..one of them even hug him sambil mata bergenang genang tau (turns out cikgu ni sgt berkenan ngan my son even nak buat menantu kah kah kah) oooo no wonder laa cikgu tu hari hari call up faiz kat rumah tanya dah buat keje rumah ke? solat tak? huhuhuhuhuhu ...
SO ANYWAY... bawa pergi klinik then habis check up then realised ALAMAK selalunya my son yang collect his youngest sis AKA anak manja aku tuh...so aku pergi plak sekolah collect budak tu yang muncung dah panjang sedepa tapi tetiba histeria kesukaan bila nampak aku ...dah sampai rumah dia ngadu plak kepala dia ada benjol dan sakit adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... nampaknya tak dapat pergi kejelah balik after making sure both of them okey aku pun tengok jam dah pukul 4.30 aarrrrrrrrrrrrrgghh malas nak masuk opis balik kang keje sejam belah plak so aku pun start prepare brg brg nak buat sup ayam...tetiba laki aku balik ajak pi tengok site dia buat keje baru...hehehehehehehe bulan pose ni nak dapat keberkatan my hubby organize a fund collection utk bina KOLAH (bukan SEKOLAH hehehehehhe) di MASJID PADANG TEMUSU so aku pun tengoklah dia punya latest venture ada lah amek gambar sikit nak tunjuk progress pada penderma yang baik hati ALLAH SAJA yang balas kebaikkan dan kemurahan hati KAMU!!!
kami sampai semalam barang barang yang diperlukan at this stage of the project has already arrived. my hubby just buat last minute detailed measurement and what not then off to the most fav part of mine in my  hubby's work... the tiles and supplies stores...fuhhhh verangan makcik semalam nampak counter top to (TETIBA TERBAYANG DAPUR baru...gitew...tunjuk kat fadz cantik tak? dia kata cantik bini aku mmg citarasa tinggi banget kih kih kih) then dia suruh list down what i want untuk kitchen tuhhhh list down jek tau...buatnya tah bila kah kah kah 

oh oh nota kaki project ni my hubby a bit frustrated becoz dia takleh express dia punya creativeness limited becoz org masjid nak yang sempoi jek ...kih kih kih

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP