CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 August, 2010

Selamat menyambut RAMADAN MUBARAK!!!!

Salam korang..... sihat ke? aiya mcm tulis surat cinta laa plak kih kih kih...anywho...Esok puasa kan? Puasa bagi famili aku ialah.... menyediakan makanan berbuka sendiri...jarang kita orang beli barang kat PARAM tu sebab bagi aku mahal dan kurang sedap lagipun rasa mcm makan tak puas...selalu time pose aku balik awal sejam so ample time laa for me to prepare simple food utk buka...lagipun tak baik kan membazir pada bulan yang mulia ni ..makan just what we need sahaja...so selalunya pose juga aku buah kuih muih sendiri walau sejenis but still laaa kan boleh makan puas ...aku rasa esok aku nak buat karipap laaa lama tak buat ...inti dia boleh buat malam nih esok just prepare pastri yang simple...part gentel aku tak risau sebab ramai tukang volunteer untuk gentel and all... so mcm mana korang punya preparation? aku selalu suka tulis menu utk seminggu that i can refer tu bukan apa senang aku nak kerah anak anak aku...siang sayur tu, blend itu and what not laaa kih kih kih...

waaaaaaa tak sabar nak pose... blog ni akan dipenuhi ngan lauk sempoi utk buka dan sahur laa nampaknya kih kih kih... takde idea nak tulis apa sebab otak aku totally jem dah ni...byk problem kat tempat keja sebenarnya dan aku bersyukur mungkin ni cara ALLAH menguji aku so aku terima dan redho aku percaya ada HIKMAH disebalik semua kejadian yang tidak di ingini yang berlaku sekarang so ALHAMDULLILAH wish me luck u alls... dan jgn lupa SEMBAHYANG TERAWIH hik dulu time kecik kecik suka confuse dan bagitau mak nak pi SEMBAHYANG TAWARIH (sejarah) muahahahhahahahahaha

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP