CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 September, 2010

D handing over of duties ...

Opppppppppsss salam sejahtera, hari ni PUAN LINA tengah kepeningan sebab tengah membuat my step by step work progress to be handed over to my ...jeng jeng jeng DIRECTOR!!! caya tak? caya laaaaa aku ni keje sebagai HOD jek tapi keje agak sensitive and very very confidential huhuhuhu kiranya kalau aku takde boleh ngangga bos aku hahahahhahahahahahahha kalau dia takde takpe i can run the business for him kui kui kui ...then i kept thinking ...vavava kalau lah hanya director jek yang layak buat keje aku dan bukan ASST aku makanya sepatutnya aku ni jawatan DIRECTOR LAA KAN? kah kah kah (as if ada share tak sedar diri tul) hummmm melayan kepeningan dan kebluran aku itew semalam aku sempat gak bake condensed milk cake...sedap laa plak aku ni bukan apa dah yg kat rumah tu SOKLAN cepu emas nya asiklah eh tak baking ke minggu (as if compulsary tau nak makan kek ke mende every week!!!!) huh dia bukan tau mama dia tengah tensen giler kat tempat keje nak kasi keje settle before coming wed (itupun still 1/2 day kije tau....) hopefully by wed afternoon we can be on our way back home to SEMENYIH but donno laa coz PAPA punya project tu tak tau nak kata....sambil itu sila layan gambar kek susu pekat manis yg aku bakar semalam hehehehehehehehhe
hummmmmmmmmmm boleh tahan sedap lenkali kena buat lagi laaaaa hehehehehheheheheehe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP