CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 October, 2010

Sepanjang peksa PMR

Sepanjang CIK SARAH peksa kan....EN FAIZ cuti tau....so hari hari keje dia kat rumah is masak lunch and whatever...(waaaaaaaaa mama rileks sakan ko...) tapi dia suka sgt masak sambal so dah jemu makan sambal hari hari aku cabar dia masaklah mende lain....gigils gak member but jadik gak dia masak (of courselah ikut direction dari DITAKTOR kan hehehehehehe...my hubby call me that ...sengal...) so dia complaint MAMA asik upload gambar makanan yang mama amek jek yang FAIZ masak mama tak upload pun ...errrrrrrrrrr sentaps kah kah kah hari tu sempat amek gambar masakan ...first time ever
masak lemak cili api ayam....boleh tahan sedap cuma kurang masin hehehehehehe... hurmmm lepas ni nak suruh masak apa lagi eh...hari tu dia masak tomyam kira NOT BAD laaa boleh tahan gak sedap dia hehehehehe dah pandai anak bujang aku... (sapa lagi nak puji kalau tak aku) then dia masak nasi lemak isk ada bakat jadi tukang masak rupanya budak tu hehehehehehehe
 OH menyentuh tentang CIK SARAH yang peksa PMR katanya............"EH MAMA NAK TAU SEMENJAK SARAH AMALKAN AYAT WA JA ALNA TU KAN...tetiba bila sarah baca whatever kan sarah rasa senang jek mende tu pehtu masa jawab soklan pun mcm smooth jek..." alhamdullilah mama rasa gembira cuma mama a bit takotsss senang jawab BETUL takpe kan? kalau SALAH? jeng jeng jeng...anyway aku gosok gosok bahu dia dan kata 'WE'LL SEE la sarah mama really hope u dapat result yang baik" insya'allah hehehehehehehe...
next week ADIK SUE plak peksa dia pesan 'MAMA U DON'T WORRY AMONG ALL UR CHILDREN I'M THE MOST SMARTEST SO HARUSLAH ADIK DAPAT A SUME" over confident laa plak...aku pun tadah tangan dan kata AMIN insya'allah adik boleh buat hehehehehehehehe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP