CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 December, 2010

Kisah lama zaman sekolah rendah

Salam korang...hari ni nak buka sejarah lama... bukan apa semenjak join MUKA BUKU ni kan... adalah jumpa few school friends...nak ikut aku ni ramai gak school friends sebab apa? sebab aku ni asiklah pindah randah kesana kemari (walau ulang alik dari kuantan ke sarawak) tapi tulah kadang ada jugak few friends yang aku masih boleh ingat sebab no matter mcm mana aku pindah pun bila aku pindah balik ke tempat yang sama dia still ada disana ahahahahhahahaha...for e.q my primary school friend LIZA hehehehehe baru ni jumpa juga dia di FB bukan sebab apa sebab dia join geng ex school of sekolah rendah yg aku pi dulu... eh aku kan anak askar so haruslah geng pun ngan anak anak askar kih kih kih ..yg tak bestnya bapa aku everytime dia posting dia akan angkut kami sekali jarang dia tinggalkan mcm most of my friends family sometimes bapa dioarang jek yang pindah depa still duduk at the same kem dan quarters.... so LIZA ni kira my most bestest buddy laaa dari laaaa darjah 1 sampai laaa form 1 hehehheheheehe after that time form 2 kita org dah pindah balik ke kuching (this time dia ikut sekali bapa dia posting) tapi aku sempat sekolah dgn dia sekejap je sebab bapa aku transfer aku sekolah ke BAU (kpg halaman cik yah) so tak jumpa dah dari tahun 1982 tu sampai laaa 2010 ...can u imagine? huuuuuuuuuuuu 28 tahun siol... most of the reason aku ingat LIZA is because she's the one i hang around with.... dia siap cite lagi ingat aku giler sangat makan sayur kangkung...(depan flat kita org duduk tu ada sort of mcm paya and kangkung tumbuh byk) hehehee hari hari kutip kangkung sampai mak kita org bengang okeh
last last kita org packing letak dalam plastik then jual dari rumah ke rumah.... duit tu kita org buat apa? kita org jadi tokey huhuhuhuhu tokey judi tikam!!!! jeng jeng jeng.... dulu dulu judi tikam tu kos dia 10 sen jek sekali tikam then dia siap ada laaa present kan sapa tikam dapat present tapi kan..... org yang beli ngan kita org tak pernah menang sebab...kita org dah modify dah kutip mana tikam yang dapat hadiah tu buang so bila tikam tu abis kan...kita org bagi dua laa hadiah tu huhuhuhuhu
alahai ingat balik noti giler kita org masa tu...pehtu time main rounder or galah panjang sore kita org laa yang paling memekak sekali sampai ada sorang pakcik ni turun kejar kita org sebab anak dia tak boleh tido kah kah kah.... eh korang tak tau yaaa papan tikam tu camna rupa dia? rupa dia lebih kurang cengginilah
(kedit tu en google for this pic and tq to the blog owner) aku ada tinggal meses minta izin guna gambar dia

seee dia ada mcm kertas kecik kecik tu u bayar 10 sen then koyak then buka tengok u dapat apa hahahahahhaha aku ni kira mcm pioneer laa nak buat apa apa kat kem tu byk followers aku hahahhaha tulah kadang mak diaorang tak berapa berkenan depa kawan ngan aku sebab aku agak tomboyish masa aku umur 14 tahun ke bawah hik.... time tu aku duduk sebelah padang golf so petang petang aku ajak geng aku kutip bola golf then hantar kat kelab dapat duit siol.... kira kecik kecik aku dah pandailah cari duit huhuhuhu hurmmm no wonder laaa pasal duit aku agak berkira sikit (kalau ngan org lain even anak dan laki pun) tapi kalau part aku nak shopping tak kisah pun hahahahhaha okehlah sekian cite lama dari aku....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP