CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 January, 2011

ANNIE WEAR SARI

Salam koram.... apa hal tajuk annie wear sari? kawan aku si annie pakai sari kah? muahahahahaha eh takdelah ...kan bunyi dia ada rhyme dengan anniversary? kan? hik my pre anniversary celebration starts off weeks ago bila EN FADZ realized that mungkin (MUNGKIN) dia tak boleh celebrate that special day with me ...so he starts off by buying me lot's of stuff... jgn mention je suka apa tetiba dia balik ada jek dia hulur mende yang aku mention aku suka tu....(ya allah sukanya aku... alhamdullilah) so...ulangtahun perkahwinan kami yang ke 18 jatuh pada hari ahad 23/1 so sabtu tu dia call up pagi kata sorry he might not be home to celebrate it with me...so was a bit down...rasa sedih plak takleh celebrate on the day itself tapi ingat takpelah dia pun dah beli mcm mcm kan? so kata takpelah darling nak buat mcm mana ur work lebih penting kan? (opppss tiada nada perli ke hapa siyes!!!)

so tetiba sabtu after maghrib ada org hantar message tanya ...eh i nak singgah pasar malam ni nak kirim apa apa tak? terus kol...tanya r u on the way home? yelah hehehehehehehehe...saja tau bikin saspen kikikiki kata u beli apa pun takpe ...
so sepanjang those few weeks dia ada lah belikan aku ....

tudung untuk pakai seminggu sob sob sob mekasih...pandai u beli hehehehehehe tak sangka plak u sms nak kaler apa u belikan every kaler yang i minta...i merapu jek masa jawab sms u tu....
semalam tunggu fadz buat keje nearly 4.00 something baru dia turun then kata jom!!! toksah tanya nak pi mana u ikut jek.... boleh dia bawa aku round satu kedah? hik sampai lah ke pulau sayak.... jeng jeng jeng rupanya nak bawa aku makan mi udang pergggghhhh...selalu dengar tak pernah sampai
 nampak tak pulau sayak? hik kata fadz kalau air surut boleh jalan kaki jek pi pulau tu
 ramai gak org datang makan petang petang ni....
 org yang ultra bz asik pegang talipon jek sms laa kol laaa haissshhh 
 muka boring tunggu mi...lambat giler sampai hujan dan terpaksa beralih tempat huhuhuhu
 tadaaaaaaaaa.... sangat sedap okeh.....
 nampak tak? udang dia besarkan?
pergggghhhhh sedap betul....sampai licin..hurmmmm atleast pinggan aku ada gak lebihan KUAH...my hubby punya totally licin!!!!
Lepas tu EN FADZ kata jom kita pi pantai merdeka (f.y.i pantai merdeka is on the other side of pulau sayak..dekat jek pun took abt 30 minit jek dari pulau sayak) unfortunately ingat nak romantic romantic laa jalan tepi pantai kan gitew...hujan laa plak...so dari pantai merdeka EN FADZ terus pergi SUNWAY CARNIVAL hik...dah tau dah nak ajak tengok wayang laa tu kan....tapi....
sampai sana satu wayang pun takde yang best!!! ingat nak tengok the tourist cite angelina kata nya showing tapi takde pun ... end up pegi tengok handphone...(tak beli pun :( tapi dah tunjuk dah suka yang mana XPERIA X10 tau... tau ...FADZ U ingat tak?)
nanti sambung aaarrr panjang la plak cite dia hik second part coming soon ampun kan aku director aku dah masuk keje

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP