CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 April, 2011

All miseries comes in three

Salam korang.... buat apa? aku tengah tensen ni....

kata org setiap kesusahan akan datang 3 kali berturut-turut...hmmmmmmmm ye ke? tak boleh percaya juga kan? sebab kita kena percaya satu jek kepada ALLAH dan setiap dugaan dan kesusahan itu pasti ada hikmah dia ...INSYA'ALLAH so ada beberapa perkara yang kurang mengembirakan happens to me and my family...
1. on d way pi dating with En fadz tetiba seekor anjing melintas dan kami terlanggar anjing itu... tapi anjing itu okeh sebab tak kena tayar cuma dia masuk bawah kereta * resultsnya* bumper spoiler dan plate number pecah huhuhuhuhu takpelah small matter
2. then few days after that driveshaft patah huuuuuuuuuuuu takpelah repair jek kan.....
3. then semalam while pi perlis nak tengok tempat keje fadz gearbox plak rosak kena tarik dari arau perlis balik ke workshop tempat aku keje.....
4. then handphone aku plak tak semena mena rosak...donno why...huhuhuhuhuhu

tapi.... after all that happens SAYA SGT BERSYUKUR KEPADA ALLAH kerana.... saya dan keluarga tiada apa apa...sume sihat walafiat... alhamdullilah.... kerana hidup ini ada naik dan turun takkan asik seronok jek kan? ... hurmmmm aku ada planning nak balik kpg hujung bulan ni.... masih dalam K.I.V laa dah few things happening ni kan...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP