CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 April, 2011

The happenings ....that happening pun hik

Salam korang.... dah brunch? huuuuuuuu aku hari ni minum teh tawar hebeh dan roti seciput...sgt seciput okeh ...konon diet tapi.... hik... semalam borak ngan mimi ... mimi sekarang dah jadi nanny untuk anak nijah (depa dua org ni adik aku ...) mimi ni dia mmg laa slim, cantik, menarik dan tertarik tapi tulah penyakit dia kurang darah and sikit sikit nak migraine...jgn tensen sikit migraine... eh lari cite... dia jaga si aiman anak nijah yg bertuah tu sebab takde org sanggup jaga dia...boleh? hik .. mimi ni kira garang laaa dari pompuan biasa yg kita kenal tu ...nampak soft jek tapi sekali dia jerits....bisa masuk spital mental siol....
ni si mimi she's the no 4 sibling in my family (since my late brother DUAN passaway -- alfatihah) only 6 of us left ...byrite kita org sume ada 8 bradik but my oldest sis passed away when she's only 1 year old .. eh berjela pulak so si mimi kena jaga si aiman tak kesah tu...betul betul jenis tak kisah rupanya orang nama aiman ni eh?
si aiman duduk tengah tengah - kiri kanan tu anak mimi si danish dan dania...cukuplah pengenalan itu sebenarnya nak cite;

Mimi kata semenjak jaga aiman ni naik darah tinggi dan bertambah migraine hahahahahahha sebab si aiman ni takde keje lain asik menjerit dan memekak jek kih kih kih ... sian aiman sebab mimi ni garang so sikit sikit kena tarik telinga laa dia...so mimi cite semalam si aiman balik tadika menjerit jerit main ambulan so bunyi ambulan tu NINO NINO sangat memekak so mimi kata ko aiman duduk diam diam jgn bising cik mimi sakit kepala laaa dongar ...terus senyap budak tu sekali tu sayup sayup terdengar gak NINO NINO OH pandai pulak main pelan mimi kata dan geli hati la plak bila laki si mimi balik lunch and tambah minyak kata eh aiman mana ada ambulan bunyi sayup sayup centu hahahahahahahhaha ....

Hari ni aku suka sebab.... pagi pagi client aku tanya aku ...EH U NI CIK KE PUAN? oh saya puan laa pakcik...ye ke? nampak mcm muda lagi ....senyum sorang mcm org gila and then...

my foreman yg dah setahun keje finally tanya ari ni juga... kakak u umur berapa sebenarnya? aku tanya dia u tengok i mcm umur brapa? dia kata 28 centu ohhhhhhh lepas tu dia kata takkan laa 30 sebab nampak muda tapi anak dah besar kawin umur brapa? kah kah kah... aku kata takyah tau laa umur saya nanti tengahari saya belanja nasi kandar mat okeh? ....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP