CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 May, 2011

This day 16 years ago SARAH was born

Salam korang.... Hari ni genaplah usia anak dara ku yang kedua itu 16 tahun. Actually Sarah dan Faiz amat rapat kelahirannya... dan since aku lahirkan Faiz by caesar so by the time i was preggy with Sarah doctor ada advice aku untuk terminate the pregnancy sebab takut rahim aku belum betul betul sembuh lagi selepas melahirkan Faiz. Tapi aku insist on having her because aku percaya pada Qada dan Qadar TUHAN ... since Faiz was born 4kg doctor suspect aku takleh deliver him normally because dia termasuk dalam kategori big baby hehehehehhe so the second time around just to make sure that i can deliver normally doc suruh pergi wat xray di HKL untuk determine that's there is no problem... unfortunately masa xray baru discover that i can never deliver babies normally because tulang selangka kecik (wah badan mcm gajah tulang selangka kecik can u imagine?) ... so as usual aku mmg tak rasa pun nak sakit bersalin mcm org biasa ..so doctor have to induce labor...mmg masa Sarah nak lahir tu turun darah (Faiz turun air) mmg sakit giler giler... cek in kat Hospital Kajang...
Nak jadi cite masa aku in labor tu dan nak arrange for caesar ...doctor pakar bius takde so takleh wat operation... aku dirush naik ambulance terus ke HKL... punyalah lama nak tunggu untuk di operate sampai nak pemsam rasanya...dah operate pulak lagi satu masa'alah takde katil so aku terbaring atas strecther tu agak lama jugaklah baru di hantar masuk ke bilik ... hmmm mcm mcm cite masa kat HKL... Sarah ni kuat menangis ..boleh kata nonstop dan ada ibu ibu yg lain agak berbulu dengan aku sebab bila Sarah nangis anak diaorang pun nangis sama huhuhuhu...then ada kakak cleaner yang marah aku sebab aku asik nak terkucil jek ...dah operate takleh gerak so minta kakak tu tolong amekkan bedpan tu so dia marah kat aku haisssssshhhh ..so since makcik sepupu FADZ nurse disitu aku complaint laa kat dia hehehehehehe ...
Then ada lagi satu super natural things yang aku takleh lupa happen to me...masa tu dah tengah malam ..sume org dah tido... so as usual Sarah baru jek tido so aku pun dah nak tido juga laaaa...tetiba di luar tingkap bilik aku (masa tu aku kat tingkat 4 wad bersalin) dengar mcm bunyi gelang kaki... diluar tingkap aku ... lepas tu aku nampak bayangan mcm sesuatu berbaju putih dan berambut panjang lalu atas aku....ngeri siol...esok tu aku minta kat doctor untuk keluar sebab ikut ikut aku takleh tido pun kat situ lepas perkara tu... nasib baik laa doctor approve huhuhuhuhu....waaa sebab agak traumatic experience giving birth to Sarah i've waited years and years baru nak preggy balik hehehehehehe...
so Sarah happy birthday to you ... MAMA wish you all the best, moga u jadi anak yang baik, solehah dan berjaya dalam apa jua yang u lakukan...INSYA'ALLAH mama n papa loves you very much....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP