CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 June, 2011

Belated besday celebrates and others


Salam semua, harap korang semua sihat sejahtera dan bahagia selalu dalam lindungan ALLAH insya'allah....
Hari tu tak celeb pun besday Faiz and Sarah sebab PAPA bz bz bz so celeb kecil kecil jek lah bawa sopping then belanja makan hehehehehehe... lepas tu my cousing ALONG YAN yang tinggal di SP tu kata laaaaaaaaaaaaa anak hangpa sama besday ngan ALONG ka? sebab dia pun ada 3 besday celebration (herself, her doter and her grandson) maka dia kata takpe hang tunggu ALONG ada masa then kita buat celebration sekali hehehehehehehe... so layan cite bergambar on the events that happened during that day yaaaaa....
ALONG pesan suruh datang pukul 9 so awal lagi info kat EN FADZ have to go and buy new facial cleansers and as usual being the loyal WATSON VIP member (kah kah kah) aku pun memekak laa nak pi watson kan? Watson fav aku berada di CS SP tau.... so dah beli apa semua haissssssshhhh awal lagi so menyinggah laaaa di kedai DVD yang berhampiran usha usha....(takde cite best pun tapi beli gak 2-3 DVD) then tunggu punya tunggu EN FADZ tak muncul muncul rupa rupanya dia kelaparan dan telah pergi makan sorang sorang di NASMIR yang berhampiran... bila tau jek dia ada dekat kedai makan maka kami pun berkejaran laaaa kan nak tumpang makan sekali muahahahahahha (evil laugh)
ooooooooooooo PAPA dah kenyang kan makan sorang sorang ada kaa patut? hehehehe 
kak sarah 
dik sue 
abg faiz 
hrmmmmm pempuan yang semakin lama semakin GEM....s gitew hehehehe diet diet diet and exercise
di rumah along menunggu untuk makan dengan sabar.... 
may babies, old people, young people hehehehehehe.. 
sebelum makan posing dulu entry sakit hati untuk cousin aku jamal adik along lalalalalalla 
along masak lontong....sedap ooooooooooo lama tak makan lontong.... along jamu mcm mcm aku just bawa pelam belakang rumah aku dan pulut jek.... gambar makanan tak amek sebab LAPOR so concentrate makan jek heheheheheheeh 

sekian report dari saya.... hehehehehehehehe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP