CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 June, 2011

NONA!!!!

Apahal tetiba kan? hehehehehehehe selalu my monthly reading mags are only 'women weekly', cleo and assorted mags of home deco like impiana or kitchen or square home ...dan biasalah mag lelaki itu yang fanatik dengan sukan permotoran itu haruslah mags yang dibeli merangkumi cite cite pasal keta terbaru and what not tulah... tak pernah sekali pun aku beli mag BM ni tak terlintas lansung donno why...probably sebab bila aku baca aku jadi jemu kot sebab bahan bacaan kurang menarik bagi aku tapi... bila a fren of mine kata tolong beli sebab dia masuk mag maka makcik pun terkinja kinja laa nak beli kan? walau makcik pesan kat pakcik EF suruh beli dan akibatnya EF pi cari rata rata dekat 7-8 kedai baru jumpa yang last kopek punya (merungut sambil kol kata haisssssssssshhh apa susah bebenor nak jumpa nih) pehtu dia tanya brapa rega mag tu? aku yang tak pernah beli suka ati jek cakap 6 hinggit kot hahahahahahhaha.... aku kata nanti aku pecah tabung bayar laa balik hehehehehehe (as if laa kan....) dia pun beli laaaa dan dia kata ini sepesel edition punya sebab dia ada gambo baju raya dan makanan utk buka pose yang melambak ... wey mcm suka plak ...baju dia cantik cantik ooooo boleh buat ilham ... sebab aku beli nona is because of this perempuan laaaaa....
dah ampun kan patik yang engku hehehehehehe cite pasal dia agak menarik cuma a bit frustrated that the writer did not elaborate on the photos yang dilonggok together bahagian belakang tu ...ada gambar masa dia dapat masters with her mom, pergi korea with her family ...tu jeklah yang lain tu 98% accurate about my friend ni dia mmg sweet dan very down to earth ...one of her good qualities i think is because dia ni jenis tak berkira langsung dengan kengkawan ... kalau aku balik kl naik bas dia sangat rajin nak pi jemput aku hatta pukul 5 pagi sekalipun....

sekian laporan dari wartawan sembrono tak bergaji hehehehehehehe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP