CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 July, 2011

Kenapa aku tak boleh tengok whatever race?


Assalamualaikum!!!! kenapakah? hehehehhehe okeh hari sabtu hari tu EF kalut nak pi AS. rupa-rupanya ada CUBPRIX race kat AS ... so kami pergi dan as usual bila nak sampai kat stadium tu dia tanya u want me to drop u off kat mana? aku kata takpe u letak i depan pekan rabu pun okeh.... so aku pun tinggal laaa depan pekan rabu ngan kakak dan adik.... jalan jalan sampai CITY PLAZA rasa lapar so kami pun lepak laaa minum minum .... so kakak pun tanya.... MA.. napa papa tak bawa kita pi tengok race? ... aku termenung dan jawab " SEBAB papa ko dah bersumpah takkan bawa MAMA pi tengok race sampai bila bila!!!!" looooooooo kenapa (tanya dua dua beradik itu serentak!!!) kerana.......

dulu masa tu mama tunang ngan papa.... kira lagi 2 minggu kot nak nikah dah so papa ajak mama pi tengok race moto di batu tiga (masa zaman tu belum ada sepang lagi ye adik adik!!!)
rasanya dia nak ajar aku suka kot tengok race...unfortunately masa pergi tu duduk kat open space and hari sangat sangat panas.... so aku dok merungut panas laa terbakar laa sampai dia tak enjoy langsung tengok race itu... and nak jadi cite...the very next day tangan aku ada mcm freckles sebab kena jemur ...histeria laaa aku sebab nak kawin lagi 2 minggu kan? EF punya bengang dia bersumpah cenggini..." From now on i takkan bawa u tengok whatever race sampai mati tau!!!!" so everytime dia pi tengok race dia akan drop me off di nearest shopping complex or whatsoever hehehehehehe... aku tak kisah nya... as long as dia tinggalkan aku dengan duit aku okeh jek...huhuhuhuhuhu.... kata EF in the future bila dia dah jemu keje dia nak ikut race F1 all over the world... aku nak ikut... tak kira laaaa tak tengok race hatta dok terperap dalam bilik hotel sekalipun tapi ikut tetap ikut!!!


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP