CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 August, 2011

Nasi lemak buah bidara....


Nasi lemak buah bidara
Sayang selasih aku lurutkan
Buang emak buang saudara
Kerana kasih aku turutkan

Bila tiada idea nak masak apa ... kita masak nasi lemak jeklah... kali ni nasi lemak ni aku just letak a bit of bawang besar dan putih yang dicincang halus dan jintan putih ... nampak EF sgt suka sampai makan tambah tambah few times... lenkali masak bolehlah taburkan jintan sikit kasi umpppppppppphhh hehehehehe...

cewaaaaaaaaaaaahhhh mcm similar plak tapi aku takdelah buang family aku cuma aku pindah jauh dari family aku....kadang aku heran gak ngan adik beradik aku...diaorang tu tak adventurous langsung ... dibesarkan di situ... sekolah situ... keje situ...kawin ngan org situ situ... so taklah mcm aku ... dibesarkan rata rata.... belajar pun rata rata...travel rata rata... keje rata rata hehehehhe kawin sorang saja (rata rata la plak melampau kan? heeeeeeeeeeee....ehem) cuma dari kecik aku mmg takleh duduk diam satu tempat ... mungkin rezeki aku mcm tu kan? cuma bila duduk jauh dari family tersayang agak sunyi laaa kehidupan tu .. kalau duduk sana every week ada aktiviti ....bbq laaa dulu time aku duduk sana for awhile i think that was the most happiest times in my life because rumah aku jadi tumpuan... ada jek movie nights so aunties and cousins will come to my house to watch movies...waaaaaaaaaaa so best ... ada jek buat makan makan laa itu laa ini laaaa.. i miss that... nowadays movie nites are with childrens and beloved hubby which i enjoyed immensely...but in a more quiet non havoc way that i've learned to love over the years...probably my age has catch up with me? hehehehehehehhe naaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Bye........

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP