CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 March, 2009

TOILET PROGRESS???????

hari tu ingat nak beli shower murah jek kat anak sekali terbeli yg ini sebab dengar dia dapat anugerah product terbaik la mende mende laaa lagi mahal gak mende alah ni padahal aku tak pernah dengar pun jenama nih hehehehehehe
tak tau bila laa nak install wiring dah siap dah
suka part nih....
bekas sabun american standard nih beli kat songkhla kat sana murah jek tapi product ni kualiti baik punya....
ni laaa so far progress keje laki aku tah bila nak sudahnya tak taulah aku
gambar blur sikit
tengah tu suppose to be letak glass tile tapi laki aku dah boring dah sebab glass tile tu susah giler nak taruh so dia letak tile warna gray hehehehehe

Buat masa sekarang pembinaan toilet anak dara aku tertangguh kerana tukang dia sibuk masuk races sekarang dan telah memenangi beratus ratus piala dari races yg dia sertai kakakakakaka sebenarnya laki aku tengah gila main GT4 so siang malam pagi petang kalau dia takde keje maka dia akan mengadap laaa game GT4 nih itu belum yg series need for speed, GP dan F1 lagi tuh so korang layan jek tengok progress toilet ni yg dah makan bertahun gak laaa nak siap hehehehehe biasalah ID sendiri dan nak bikin sendiri itulah jadi dia.....pehtu kan tadi aku tanya hubby aku agak agak u bila nak siap eh toilet ni dia kata u tak tau ke? ini ikut rancangan malaysia ke 16 dia akan siap pada tahun 2011 sok sama dengan landasan keretapi berkembar tuh .... sakit jiwa je dengar jawapan itu... rasa nak marah pun ada sikit sikit...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP