CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 April, 2009

AKU CURIK COKLAT SHHHHHHH

TADAAAA dah abis dimakan
hurrrrmmmm gigitan yg memuaskan hati
oooooooo sedap nyaaaaaa
coklat dia nama 1more? hehehehehehehehe tapi siyes sumpah sedap
yg ni mmg betul betul sedap gerenti terangkat beb
ooooo sorok di filing cabinet eh tapi aku jumpa gak :p
thehehehehehe member baru beli stok baru

Assalamualaikum kepada kengkawan yg rajin melawat blog aku hari ni hehehehe semestinya ucapan salam itu memberi makna yang mengelirukan pada kelian sume sebab tajuk di atas agak kontroversi muahahahahahahaha sajalah aku kan pompuan supan so kenalah jaga kesopanan dan kesusilaan hehehehehehehehe ok kes curik coklat ni kan aku ada ofismate aku dia AM laaa kat sini dia suka tau makan bukan suka aku rasa perkataan yg sesuai utk dia ialah BURUK LANTAK or KUAT MENTEKEDARAH hahahahahahahahha korang imagine dia boleh makan MI UDANG TU 2 pinggan dan lepas tu tambah plak NASI GORENG UDANG pada sekali harung jek? caya tak caya? sila percaya eh? dia kalau melantak bekdonald (anak aku eja mekdi cam ni) kurang kurang 2 biji tau beger eeeeee mmg kita org ngeri laa kalau tengok dia makan ... dia dikenali sebagai batman kat tempat kita org tapi nama sebenar dia ialah b...teh something something(nama dirahsiakan hahahahaha) so aku singkatkan perkataan batman tu sambung ngan nama dia so aku panggil dia BAT KUT TEH hahahahahaha bos aku kalau dengar aku panggil dia camni gelak sampai sakit perut hhhmmmm mmg pun bos aku tu suka mengelakkan org .... so batkutteh ni dia ada laaa stok makanan yg dia susah payah sorok tapi aku dan geng lain selalu jumpa kali ni kita jumpa stok coklat yg dia selalu megah megah tunjuk kat kita org tapi dia tak tau kita org pun makan gak coklat tu time dia takde hahahahahah(minta minta dia tak sesat kat blog aku nih puih puih puih dah aku dah hembus dah)... aku tak tau laa coklat jenis apa tapi mmg sedap dan makan takleh berenti disini dipaparkan gambar coklat tersebut...kalau korang jumpa beli laa dan cuba makan gerenti korang takleh berenti gak cam aku....

2 doa saya sentiasa cun huuu:

moMMy yaSMin

kak ina.. beli cekelat tu tang mana? mcm behhhhhhhhhhhh ja tgk

lina

hahahahahaha xanna aku tak tau sebab dia takmo bagitau dia kata nak tolong belikan hehehehehe hampeh sehampehnya...dia jual sekotak 10.00 hinggit tah ye tak tidak lantaklaaa aku beli gak

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP