CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 April, 2009

BLUR.....

Hari tu tersesat kat BILLION di seberang jaya suddenly dengar ada announcement over the paging system... nyonya tuh kata camni....perhatian aaaaa pada pemilik motosikal aaaa bernombor ... (apa no aku tak ingat) sila hubungi motosikal anda!!!! aaaaaa hubungi motosikal dia? aku pandang hubby pehtu kita org gelak ngekek ngekek nasib baik tak guling guling lagi hahahahahaha punyalah kelakar laki aku tanya apa nak hubungi motosikal dia camna eh? adakah motosikal dia mempunyai walkie talkie or mobile fon? or motosikal dia ala ala kete kit dalam cite knight rider itu? soooooo blur kan? tak reti susun ayat...sian dia nyonya tuh... sampai sekarang kalau aku lalu kat BILLION tu for sure aku senyum sorang... bukan apa masa aku mula2 keje dulu aku di tempat kan di customer service section so salah satu tugas aku adalah buat announcement dalam both language english and bm..kadang big bos just bagi what he had in mind so i have to construct all the wording myself tapi yg terharunya bila even sekarang dah lama dah kalau terserempak ngan kengkawan lama they still kata belum ada lagi org yg suaranya sesedap suara aku masa wat announcement hihihihihihi mmg aku prasan pun bukan apa even big bos dari klia masa tuh ada datang wat promo siap offer aku keje klia wat announcement tapi aku tak accept bukan apa aku tak suka keje shift....dan aku sangat pentingkan cuti cuti so mak aku kata aku bodoh atleast boleh dapat flight free ke hapa (yg tu mmg dari dulu dia suh aku keje ngan mas tak sudah sudah maleh laaa keje shift org cuti raya balik kampung kang aku nangis time raya dok kat airport hehehehehehe takmo aaaaaa) ....tapi aku mmg seronok masa keje situ bukan apa selalu dapat souvenirs dan org mesti nak ambik gambar ngan aku ...the girl with the golden voice heheheheheheheh even hubby aku dulu suka call aku nak dengar sore huhuhuhu...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP