CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 April, 2009

Hari ini hari sabtu

Hari sabtu biasa korang buat apa? cam aku selalu aku extra golek atas katil..bukan apa penat keje...noooo keje aku tak berat cuma bila u keje guna your minds so much u tend to feel tired kan kan kan bukan je physically also mentally... aku ni kadang tak reti nak express my feeling in bm bukan apa i grew up speaking english sebab mak aku dia bukan malay pun so dia adopted dari kecil by a malay family and when she was twelve she decided to become a muslim alhamdullilah and furthermore bapa aku army dulu so kita org asik posting sana posting sini tapi yg kelakar nya asik posting kalau tak kuantan ke kuching so kalau kat area kuching usually we stayed with my adoptive grandparents family ...since mak aku anak sulung dalam famili melayu itu both her younger sisters became teachers so mmg kita org converse in english all the time... dulu kalau balik semenyih kalau ada mende secretive yg takleh bagitau arwah wan aku (mak belah ayah) kita org cakap laaa omputih... pehtu nanti wan aku bengang laaa pehtu dia mesti sound '' haaa tu apolah di carut kan tuh...taulah eden ni tak paham haaaa sajo jo nak menyakitkan hati den" kikikikikiki sian wan aku tu kan?oooo mak aku bangsa apa eh? mak aku bangsa bidayuh eventhough mak aku di ambil sebagai anak angkat tapi hubungan ngan famili bidayuh nya itu still strong even kalau ada dia punya siblings sesat belah semenanjung diaorang mesti datang cari dia ... baguskan? tulah hari tu aku ingat bulan 6 ni nak pegi kuching sajalah jalan2 cari famili belah sana...last time kita org duduk di kuching masa tahun 84 pergggh lama gila hari tu mak aku adalah balik sana...bila cite pasal foods sana aku mmg terliur sebab kat sana ada foods yg tak boleh jumpa kat belah sini... actually bukan apa kekadang aku rasa malu sendiri bila hari tu anak kecik aku yg darjah 3 tu wat homework bm dia sekali dia tanya aku sebulat hati tu apa? aku terdiam lama aku fikir apa eh? sampai minah tu tertidur atas sofa sambil pegang buku dia sebab tunggu jawapan aku dan jawapan yg aku bagi tu salah plak hahahahahahhahahah sian aku... pehtu papa dia kata lenkali jgn tanya mama tu dia bm mmg fail sebab kekadang aku kalau borak ngan famili fadz aku mesti bisik ngan dia tanya eh kalau u nak cakap this word in bm apa eh? dia gelak kat aku kuat kuat hampeh tul...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP