CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 April, 2009

weekend....

ikan kerapu ni kita org pilih masih hidup lagi tau murah jek 750gm just 28.00 masak stim ni mmg fav heeeeee terliur bila teringat
another angle perggghhh makan sampai tinggal tulang jek...
biasalah kailan ikan masin dan telur dadar mmg kena oder
semalam faiz teringin nak makan somtam just 3.00 hinggit jek sedap lak tuh
sotong goreng tepung dia mmg fantastic ..3 ekor 12.00
suasana dekat kedai makan nih tepi pantai... makan dalam tak makan di luar sebab nampak macam nak hujan jek...air surut..
kedai ni mmg pilihan hubby aku sebab ikan stim dia yg fantastic giler!!!!!
pekan merbok
aku
sarah gambar blur giler sebab ambik masa fadz tengah lipat koner kakakakakakaka
faiz and suraya
papa hahahahahaha sume gambar blur....
sawah ...
gunung jerai from a distance...
nampak tak?

Hari ini hari ahad... so ahad selalu my hubby ajak gi jenjalan tapi dia sibuk dengan races dia (ps2 GT4 tuh) so hari ni aku KEMAS RUMAH!!!!! jeng jeng jeng bukan apa fikir fikir lama tak lipat kain dan sapu rumah hihihihihi sooo kemas punya kemas sambil layan dengar lagu hindustan hari ni aku ngan hubby just makan sambal sardin semalam yg di campur bersama cheese dan mayo lalu di sapu ke roti hmmmmm yummy.... kenyang sampai petang so mcm biasa bila anak anak balik sekolah dah petang dah yg paling last sampai rumah is SURAYA sebab dia ada KAFA memandang kan hari ni tiada tusyen papa suruh siap sebab nak belanja makan kat tanjung dawai yeeeehaaaaaaa so sebab apa aku tak masak? oooo sebab BEDONG takde air that's why aku tak reti wat keje tak de air ni... so nanti aku upload gambar ke TANJUNG DAWAI di ofis besok bukan apa laptop ni pakai broadband jek so kalau nak upload so very the sloowwwwwssss eventhough lampu dia biru jek dan connection hsdpa but kalau nak upload gambar takes forever dan aku dah ngantuk...huarrgggh mana fadz ni kata nak belikan mee goreng org ngantuk nih(sheeeesshhh camna nak kurus...!!!!)

2 doa saya sentiasa cun huuu:

umiyumi

waa cedapnye seafood.. rindu la kat kg, bila balik je mmg bantai makan seafood puas2 fuhh

lina

sedapkan especially laaa seafood dia belah sini fresh giler baru naik jek kat jeti

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP