CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 April, 2009

HUBBY FAMILY

Aku mengaku aku mmg suka family laki aku both side tapi laki aku dia kamceng ngan sume sedara dia tapi yg terpaling dia kamceng sekali ialah makcik makcik dia yg terdiri daripada adik adik mak mertua aku...depa ni org teluk kumbar so mmg hubby dari kecik di jaga dan dibela oleh adik beradik belah arwah mak mentua...so kalau diaorang sesekali jumpa kira kinda havoc gak laa gegak gempita ngan gelak ketawa nonstop... aku pun sampai sakit perut tak larat nak gelak semalam diaorang lepak rumah mak tam fadz..ni after kenduri anak makteh dia ...sekali depa buka cite pasal accident ni bukan apa sebab ada kes maut dekat bukit belah tuh yg menyebabkan massive jem ...sekali terbuka cite masa dulu dulu atuk dan nenek fadz depa buka kedai makan so satu hari hujan lebat sangat ada sorang tua ni dah terjatuh dalam longkang...masa diaorang tarik dia kuar dia dah pengsan dan tengok tengok tangan sebelah takde maka terjunlah pakcik pakcik fadz dalam longkang ini mencari cari tangan pakcik tersebut setelah mencari sekian lama dan di khuatiri tangan tersebut hanyut di bawa air longkang yg deras ini baru depa perasan yg tiada pendarahan berlaku di sebelah tangan yg hilang itu...setelah cek cek semula rupa rupanya org itu mmg takde tangan sebelah hahahahahahahahaha punyalah gelak sampai sakit perut macam ini pun ada noooooo.... gambar nanti aku upload sebab byk guna hp laki aku punya camera nak susun dan sort out dulu...lagipun sekarang aku ada di ofis tengok apa keje pending sebab aku half day semalam....sooooo til later...

1 doa saya sentiasa cun huuu:

gjot

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lawak betul..

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP