CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 April, 2009

PETAI BAKAR

meriah gak lauk laki aku makan malam tadi...kobis goreng sos tiram, sambal sardin, sambal belacan, petai bakar dan telur dadar
alama nak fokus kat petai bakar tu blur laaa plak
layan jeklah eh
cara bakar hehehehehe lepas bakar korang potong laa kecik kecik eh
telur dadar
letak sos nampla dalam satu sudu kecil
aku tak kisah sangat janji ada tanda halal tu so aku mmg tak was was
sos ni ada dimana mana tapi yg ni aku beli kat siam
biasa jek telur, bawang besar dan sos nampla sahaja takyah letak garam or watever simple jek kan?

Hai korang penah tak makan petai bakar? sebenarnya selama aku duduk selangor tak pernah pun selalu petai yg aku makan ada dalam sambal cam sambal udang keeeee (pergggh fav ni) or rebus ke camtulah dan aku tak pernah makan yg bakar punya sampailah aku di transfer duduk di kedah...itupun famili belah m.i.l aku yg introduce masa wat famili gather rupanya petai bakar ni sedap siot lepas tu aku jadi hook laaa kalau nampak petai bakar kat mana mana for sure aku mesti ambik makan punyalah gerenti terangkat..eeee tak kose tau pagi pagi cite pasal makanan pehtu aku dapat satu rahsia camna nak wat telur dadar stail kedai siam tuh... cara dia simple giler tapi mmg gerenti sedap...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP