CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 April, 2009

HAMPEH!!!!

Hi korang pernah kena tak cam aku? Kena camna eh? kena laaaa ngan hubby ... aku ni kan kaki jalan so pantang dengar hubby kata "JOM!!!!" automatic aku terus naik atas tukar baju sume tetiba dah ada dalam keta tau.... sekali hari tu tengah tengok tv tetiba hubby kuarkan magic word "JOM!!!!" aku pun apalagi kelam kabut aaaa naik atas sama laki aku sekali aku tengok dia masuk toilet dalam bilik takpe aaaa mungkin nak mandi ke hapa aku ni terus laaa siap pakai baju dan pakai mekap sume sekali lamanya mamat sorang ni duk dalam bilik air aku tanyalah

aku : sayang lama lagi ke?
laki : tak jap lagi u dah siap dah?
aku : dah i tinggal nak pakai tudung jek
laki : ok u tunggu sat
tetiba bunyi flush pehtu laki aku kuar dan dia pakai kain pelikat dia balik so aku garu kepala laaaa eh bukan nak siap ke? hahahahahahahaha dia gelakkan aku pehtu dia kata
laki : i ajak u temankan i berak jek so oklah jom sambung tengok tv kat bawah

pehtu adegan ganas sebab laki aku kena belasah ala ala silat gayung dan tae kwan do sebab aku sakit hati.... semenjak itu kalau dia kata jom aku tanya dulu nak gi mana hehehehehe kalau korang kena for sure geram gak kan kan kan?

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP