CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 April, 2009

Tengok wayang di sunway carnivall

suka makan chicken chop with brown sauce nih dahlah besar sedap lak tuh
laki aku makan mee tomyam boleh tahan agak pedas sikit
aku minum mocha java
fadzli minum mocha lockha java ke apa nama dia eh campur peppermint laa mende laa boleh tahan gak sedap dia

Seperti biasalah bila suami tersayang nak pegi mana2 tinggalkan aku for sure dia bodek aku sakan so dia ajak gi tengok wayang dan makan2...hari tu anak2 tak ikut sebab depa ada tuition dan mcm2 aktiviti so kami pi berdua duaan aje...sekarang ni laki aku sangat suka makan di NOODLE STATION ...mungkin sebab agak sedap dan murah tapi portion dia banyak giler lagipun dia ada air yg pelik pelik dan sedap sedap hehehehehe laki aku cam ketagih nak minum air air tuh... so target aku hari tu nak tengok CONFESSIONS of a shopaholic malangnya show yg tercepat sekali pada petang itu ialah pukul 8.20pm sedangkan laki aku kena bertolak menuju ke sepang pukul 10.00 mlm so tengok punya tengok schedule satu satunya cite yg ada masa pukul 7 tu ialah cite tamil "aryan" or cite lakonan LIAM NEESON bertajuk "TAKEN" of course laa aku tengok "TAKEN" kan kan kan tapi mmg tak menyesal cite dia very d best aku bagi 4 1/2 bintang dari 5 sebab cite dia betul2 dekat di hati dan puashati atas pembalasan yg dilakukan hahahahaha cite dia berkisar tentang seorang agen bekas perisik kerajaan yg telah bersara dan bercerai dari isterinya... dia cuba mendekati dan menumpukan perhatian terhadap satu satunya anak perempuannya yg berusia 17 tahun setelah sekian lama berkhidmat dgn kerajaan dan tidak dapat berbuat demikian. bila anaknya meminta dia supaya sign release form utk membenarkan dia pergi ke paris bersama rakannya dia pun berbuat demikian dengan hati yg susah... nak jadi cite anak dia kena kidnap by an albanian outfit yg mmg suka kidnap young foreign girls yg datang bercuti ke paris....tujuan mereka adalah gadis2 yg dicolek ini akan di lacurkan atau dijual ke luar negara sebagai pelacur...bayangkan perasaan seorang ayah mendengar jeritan anak nya di fon semasa dia di culik...but kalau nak tau d rest u all kena tonton laa cite ni mmg aku duduk at the edge of the seat laaaa punya suspen hehehehehehehehe....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP