CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 April, 2009

FADZ MENGAMUK HUHUHUHUHU

hari ni kan gi lunch ngan fadz tapi dia asik membebel pasal rumah bersepah dan mcm2 lagi laaa dia kalau boleh nak bersih laaa itu laaa ini laaaa pehtu kata kat aku u ni tak tengok ke rumah sepah laaaa (hish kan org dah kata aku ni penat keje, penat otak malas nak pikir pasal tu sume) tapi masa fadz bebel tu senyap jek laaa dengar kan (maklumlah isteri mithali laa katakan dalam hati bergelodak hangin gak aku tapi tahan sabar sabar)... tak tau laaa lately mmg aku rasa aku penat dan takde mood nak buat apa apa... aku malas nak masak...malas nak kemas rumah malas segala galanya... tak tau laaa kenapa aku jadi takde mood... aku rasa ada sikit tendency nak depressed sikit sikit tapi aku cuba baca ayat yasin dan kursi utk tenangkan hati aku .... lepas tu balik dari lunch hujan mulai turun...selalu kalau hujan turun aku hantar sms kat bos kata aku gi keje lambat sikit (sebab aku kan naik scoot)...tapi sebab fadz bebel makin hebat dan kuat maka aku redah jek hujan tu ...basah kuyup aku sampai tempat keje...rasa kecik ati dan bagai2 laaa bengang, hangin dan mcm2 pehtu tetiba ada org call sambil gelak gelak pehtu hantar sms kata sorilah jangan marah i cuma nak tengok rumah yg clean jek..hurmmmmm i don't like confrotation so let it be...lagipun yg penting dia tanya aku hari ni nak gi mana? heheheheehehehe pandai dia pujuk kan?????... oooo lupa masa tengah lunch kat gerai tadi tetiba ada accident antara motor ngan motor ..yg kesiannya satu motor tu kakak tu bawa anak kecik dalam umur 1 tahun lebih mcm tu ya allah kesiannya budak tu tercampak tapi alhamdullilah takde apa apa cuma nampak mak dia mcm shock sikit dan tak boleh bangun... manakala penunggang motosikal yg lagi satu ok jek takde apa pun malah dia yg tolong tolak motor dan kutip selipar akak tu tadi ... aku harap akak tu dan anak dia takde apa apa...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP