CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 April, 2009

TENSEN

HELLO kengkawan sekalian salam dan selamat sejahtera utk korang moga korang sihat dan sukses selalu dalam apa jua yg korang lakukan... kalau korang perasan sekarang ni musim hujan dah mula so kalau boleh jgn lupa makan vitamic c lelebih sikit so korang susah nak dapat flu ke mende unless kalau korang mmg suka kalau nak mc dan duduk dirumah hehehehehehehe.. ok aku ni keje sangat stress bukan apa kekadang aku rasa director aku terlalu bergantung kepada aku utk memastikan segala keje berjalan lancar eventhough ada beberapa lagi org yg buat keje tapi apa apa bos aku for sure akan pastikan aku yg monitor whatever happens kat co dia yg cawangan bedong ini (for u all punya info bos aku ada byk co...) so kekadang aku rasa tensen ya amat amat apalagi ngan telatah asst yg lebih sudu dari kuah dan terasa cam pandai wat keje tapi haram cam pundek kejenya kakakakakakakka (salah satu cara release tensen is menyumpah dan memaki sesuka hati muahahahahahaha) tapi aku sekarang dah discover lagi satu terapi yg bagus iaitu pakai earphone pehtu buka youtube dan dengar lagu hindustan eeeee tetiba rasa cam lega dan lebih tenang dan boleh senyum dan gelak ketawa tak tau napa so aku nak rekomen kat korang beberapa lagu aku suka kat youtube tu dari filem

mann... semua lagu dia best
dil se-pun lagu gerenti best
asoka
pehtu ada satu lagu korang taip zara zara eeee lagu dia cukup menyentap perasaan aku tak jemu rasa dengar especially aku ni mmg suka dengar tiupan seruling...
even at this moment aku tgh dengar lagu jiya jale dari dil se

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP