CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 April, 2009

JUMPA ZURA DAN PC FAIR

korang perasan tak tudung aku senget --laki aku ni mmg tau tak bagitau pun
cehhhh depan PISA entrance belah atas...
dalam arena
depan keta mpv proton yg baru exora lawa gak keta nih pehtu murah jek - aku rasa laaa

Ehem hari sabtu hari tu aku gi jumpa ZURA di PISA. Masa tu PISA ada pc fair so sekali laaa cuci mata tengok mende gadjets yg di offer... so hari jumaat cam besa laki aku gi o/s kan so dia overnite kat tempat dia meeting tu tapi dia dah janji ngan aku akan hantar aku gi jumpa ZURA sebab dah janji nak hantar kuih kemboja itu pada dia... ZURA oder 10 biji koooo kakakakakaka berbau wangi jek keta ku sebab kuih tu baru jek masak masa anak aku gi collect kat kawan dia yg jual kueh tuh... so on sat tunggu punya tunggu laki aku sampai kul 1.30 di rumah so aku kasi chance laaa di berehat jap aku suruh dia gi tido tapi mamat nih byk laaa keje dia nak nyembanglah apa laaa so dia tido pun dekat kul 3.30 pm so aku kata takpelah kasi u tido 30 minit sekali aku leka tenet tak gerak dia sampai dia bangun sendiri pada pukul 4.15 dan suruh aku bersiap akhirnya kami bertolak pukul 4.30 dari rumah... sampai di jambatan pada pukul 5.10 dan sampai di PISA pukul 5.20 so call ZURA dia suruh aku tunggu so kita org masuk dulu kat fair yg bahagian bawah tu bila ZURA sampai plak dia masuk bahagian atas tapi dah dok call bagai akhirnya kami jumpa gak face to face di tempat jual projector toshiba...hehehehehe jumpa zura face to face ni agak best gak sebab zura ni chatty cam aku pehtu dia sangat sangat kiut dan asik sengeh jek hehehehehehehehe tapi yg aku herannya napa aku terlupa sangat nak ambik gambar masa ngan zura napa eh napa zura kakakakakakaka dok ingat nak bergambar bersama tapi dok sembang sampai lupa kikikikikikiki bila aku tanya laki aku kenapa tak ambik gambar laki aku kata sebab aku org tua hilang ingatan apodaaaaaa hampeh punya laki pehtu dah zura balik selepas ambik kuih tu kami still ada di PISA sampai kul 9 sebab ada sorang mamat tu naik atas pehtu turun bawah katanya nak beli navigator laaa projector laaa speaker laaa dan akhirnya dia beli gak something...wayar hdmi jek (tak sakit ke jiwa aku yg kepenatan?) dahlah nak masuk toilet kat pisa tu sume kena block tah hapa hapa dorang tu kalau org sakit perut nak ciritsssss camna hah? so dah kuar dari sana baru prasan eh eh tak makan lagi dan kami singgah di kedai deen nasi kandar kat belah mana aku tak tau hahahahaha dan tak ambik gambar sebab kebuluran so lainkali aku gi aku ambik gambar eh hehehehehe ni ada gambar aku kat pisa masa tu zura dah balik ...
foot note : zura next time jangan lupa posing dua org eh? kikikikikiki

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP