CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 April, 2009

HARI NI KAN AKU MALU!!!!!!!!

lepas bangunan gayathiri tu korang masuk simpang ke kanan
lepas dari bangunan ni gayathiri silk house ada simpang ke kanan depan gayathiri ni ada nashmir tau dekat ngan traffic light
so inilah pasar basah di taman ria sungai petani
dia tulis pusat makanan ria
nampak tak?
ari ni kita makan ayam goreng, sayur kangkung dan yg penting sambal bacang yg fantastik giler rasa dia perrgggghhhh...terliur siot
laki aku ni simple jek dia takleh jumpa ikan merah goreng ni ngan jantung pisang masak lemak mmg dia suka makan
gerai kak rosnah ni satu satu nya gerai yg ada shape bumbung minangkabau nih so senang jeklah
inilah slipar jamban itu huuhuhhuhu rasa nak nangis tau malunyaaaaaaaaaaaaaa
sepatutnya i pakai selipar ni ada diamond bagai lagi ada sequin lip lap lip lap tau

Malu betul hari ni tau..... hari ni hubby ajak gi lunch so takpelah since rumah aku dekat hubby tunggu kat rumah laaaaa.... sesampai jek aku di rumah hubby kata petang nanti dia ada keje kat rumah client so hari tu client ni dah bagi something kat kami so aku suruh laaa dia return balik tupperware client itu ...(masa bagi tu laki aku tanya aikssss bekas kosong ke sayang? iyelah so kalau u baik hati isi laaa duit ke mende tak sesuai tau....) aku kata lah takpe next time kita balik semenyih kan kita beli souvenirs kat dia .... (pehtu teringat plak apa yg spesel kat semenyih tu? haram takde apa pun wakakakakakakakaka)... so lepas tu bergegas laa pegi makan so aku ni asik teringat jek ayam goreng yg sedap tu so hari ni kita org pegi laaa makan kat gerai kak rosnah itu so aku adalah ambik gambar dia punya lokasi kepada sesiapa yg sesat dan ingin makan di sg petani - tempat ni gerenti sedap dan murah...
yang memalukan aku masa aku tengah makan baru aku prasan aku pakai slipar yg amatlah huduhnya hahahahahahahaha camna boleh tak prasan lepas tu aku jalan siap cover line babe sebab tak nak org nampak selipar buruk aku tuh...patutlah akak yg makan kat meja sebelah aku tengok aku atas bawah atas bawah mesti dia kata dalam hati ...eeee baju lawa tapi slipar cam selipar jamban huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

2 doa saya sentiasa cun huuu:

eimma's

byk gak tempat makan best kat SP tu ek..hehehe

lina

ah ah eimma kalau sampai sini don't worry laaaa mcm mcm ada (ceh ala ala iklan astro la plak)

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP